Основний та додатковий музичний інструмент
Тип: Нормативний
Кафедра: музичного мистецтва
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
1 | 2 | Немає |
2 | 2 | Іспит |
3 | 3 | Іспит |
4 | 3 | Немає |
5 | 1.5 | Немає |
6 | 1.5 | Немає |
7 | 2 | Іспит |
8 | 2 | Іспит |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
1 | 32 | ||
КМО-11 | Кукул О. М. | ||
КМО-11 | Берегуляк Л. І., Біляч Ю. В. | ||
КМО-11 | Швецова М. М. | ||
2 | 32 | КМО-11 | |
КМО-11 | Швецова М. М. | ||
3 | 32 | КМО-21 | Величко О. Б. |
КМО-21 | Голубейко Н. М., Швецова М. М. | ||
4 | 48 | КМО-21 | Гриб О. А., Довгаль О. О. |
КМО-21 | Голубейко Н. М., Швецова М. М. | ||
5 | 32 | КМО-31 | Кайсін В. В., Конюх М. А. |
КМО-32 | доцент Салдан С. О., Голубейко Н. М. | ||
КМО-31 | Швецова М. М. | ||
6 | 32 | КМО-31 | Кунта О. П., Сидорець Т. В. |
КМО-32 | доцент Салдан С. О., Голубейко Н. М. | ||
КМО-31 | Швецова М. М. | ||
7 | 48 | КМО-41 | СОЛАНСЬКИЙ С. С. |
КМО-42 | доцент Дубровний Т. М., Голубейко Н. М. | ||
8 | 36 | КМО-41 | Юзюк Н. Ф., Біляч Ю. В. |
КМО-42 | доцент Дубровний Т. М., Голубейко Н. М. |
Опис курсу
Мета: надати студентам знання та вміння, які забезпечують відповідний рівень музично-виконавської та педагогічної майстерності, що дозволить професійно застосовувати основний та додатковий інструменти на музичних заняттях в дошкільних дитячих установах та на уроках музики в загальній середній школі і позакласній роботі з музично-естетичного виховання.
Завдання: формування інтегрального виду навчальної діяльності,
досягнення єдності музично-виконавської і словесної інтерпретації музичних творів шляхом всебічного опрацювання музичного матеріалу у виконавському та вербальному планах. Викладач повинен навчити студента усвідомлено розкривати образ виконуваних музичних творів і вміти пояснити своїм учням особливості інтерпретації.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
– про раціональні методи розучування та роботи над музичними творами;
– про основні музичні поняття (жанр, стиль, форма);
– про засоби музичної виразності (метро ритм, прийоми гри, динаміка);
– про розширення, систематизацію, упорядкування самоосвіти для
розв’язання музично-педагогічних завдань навчального процесу в сучасній школі;
– навчально-методичну, музикознавчу, психолого-педагогічну літературу для змістовного вербального аналізу музичних творів.
вміти:
– засвоювати і нагромаджувати виконавський репертуар різних епох і стилів світової і вітчизняної музичної культури, необхідний для використання в педагогічній діяльності;
– засвоювати систему виконавських вмінь і навичок, необхідних для
вираження авторського художнього задуму твору у виконавському процесі;
– аналізувати музично-теоретичні та виконавські особливості музичних творів (відомості про композитора, історичну епоху, жанр, стиль, форму, художньо-емоційний зміст, засоби музичної виразності);
– читати ноти з аркуша, гармонізувати, підбирати та спрощувати супровід, транспонувати;
– самостійно працювати над творами різного рівня складності, ескізно опрацьовувати твори при підготовці до проведення практичних занять.