Величко Оксана Богданівна

Посада: доцент кафедри музичного мистецтва

Науковий ступінь: кандидат мистецтвознавства

Електронна пошта: oksana.velychko@lnu.edu.ua

Профіль у Google Scholar: scholar.google.com

Наукові інтереси

Музикознавчі дослідження ранньо-класичної  доби, Віденського класицизму, Романтизму. Методика викладання гри на фортепіано, методика викладання музики в школі.

Курси

Публікації

  1. Величко О. Б. Навчально-методична праця Леопольда Моцарта “Versuche grundlische Violinschule’’-Auspurg: gedruk bei Johan Jacob Lotter,1756 крізь призму просвітницького руху/Величко О. Б.// Актуальні питання культурології.Альманах наукового товариства “Афіна” Випуск 10.  том II.- Рівне 2010. 127-130.
  2. Величко О.Б. Вольфганг Амадей Моцарт як втілення феномену вундеркінда ⁄ О.Б. Величко ⁄⁄  Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Мистецтвознавство. – Тернопіль: НПУ імені В.Гнатюка та НМАУ імені П.Чайковського, 2010. – 61с.
  3. Величко О.Б. Історичні рефлексії «Досвід ґрунтовної скрипкової школи» Леопольда Моцарта як джерело формування ерудиції музиканта – виконавця ⁄ О.Б. Величко ⁄⁄ Українська культура минуле сучасне шляхи розвитку. Наукові записки. Випуск 16. Том 1. – Рівне 2010. – 135с.
  4. Величко О. Б. Виконавський геній Ф.Шопена та Ф.Ліста крізь призму романтизму  О. Б. Величко // Музикознавчі студії. Інститут мистецтв Волинського національного університету імені Лесі Українки та національної музичної академії України імені П.І.Чайковського. – Луцьк, 2011. – Випуск 8. – С. 87-93.
  5. Величко О.Б.  Ніколо Паганіні – віртуоз-новатор доби романтизму ⁄ О.Б. Величко ⁄⁄ Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Мистецтвознавство. – Тернопіль: НПУ імені В.Гнатюка та НМАУ імені П.Чайковського, 2011. – 39с.
  6. Величко О.Б. Навчально – методичний посібник Організація процесу сприймання на уроці музики в загальноосвітній школі», посібник отримав гриф міністерства освіти і науки України 2011 року.
  7. Величко О. Б. Музично-виконавська діяльність епохи Просвітництва / О. Б. Величко // Львівсько − Ряшівські Наукові Зошити. – Львів: ЛНУ ім. І. Франка, 2013. – № 1 – С. 213-217.
  8. Величко О. Б. Ретроспективний дискурс інструментального виконавства на Західній  Україні в кінці 19 на початку 20 століття.Українська культура минуле сучасне шляхи розвитку. Наукові записки. Випуск 20. Том1-Рівне 2014. Стор.52-56.
  9. Величко О. Б. Просвітництво як виразник новітніх форм публічного концертування.   Музикознавчі студії інституту мистецтв східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки та Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. Збірник наукових праць. Випуск 13. Луцьк 2014. Стор.4-13.
  10. Величко О. Б. Досвід ґрунтовної скрипкової школи Леопольда Моцарта у дзеркалі епохи Просвітництва. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія мистецтвознавство  випуск №2 .-Тернопіль 2014. Стор.147-153.
  11. Величко О. Б. Риси новаторства педагогічної діяльності Фрідріха Віка Вісник Львівського університету. Серія мистецтвознавство. Випуск 16 ч.1.Львів  2015 рік стор. 273-278. ISSN 2078-6794.
  12. Величко О.Б. Ремінісценції ідей Просвітництва в українському інструментальному виконавстві Вісник Прикарпатського університету. Мистецтвознавство. випуск 30-31 ч. 2. Івано-Франківськ 2015рік. стор.34-38. ISSN 2411-1007
  13. Величко О. Б. Виконавські вектори старовинної музики”  Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені В. Гнатюка. Серія мистецтвознавство.  Тернопіль №1 2015 рік (випуск 33) стор.89-93. ISSN 2411-3271.
  14. Величко О. Б. Навчально-методичний посібник Виконавські аспекти клавірної музики Й. С. Баха Львів. 2016.  ЛНУ імені Івана Франка. 68 стор.
  15. Величко О. Б. Навчально-методичний посібник Постановка голосу: методика творчої взаємодії студента і концертмейстера Львів . 2018 ЛНУ імені Івана Франка. 84 стор.
  16. Величко О. Б. Творчий портрет Йозефа Умштатта” Українська музика: науковий часопис. № 3-4. (33-34) Львів 2019 рік. стор.101-107 ISSN 2224-0926.DOI: 33398/2224-0926.
  17.  Величко О., Якимович Б. Творчий доробок старовіденських класиків в історичній ретроспективі”.Cхідноєвропейський історичний вісник. Випуск 16. Дрогобич 2020 рік. Стор. 28-35 Web of Sience (ICV 2016-50,70; 2017-71,75;2018-86,66).
  18. Величко О. Б., Маковецька І. Г. Виконавські засади Віденської фортепіанної школи у діяльності Й. Н. Гуммеля та К. Черні. Актуальні питання гуманітарних наук. Випуск 34. Дрогобич  2020. Т. 1. Стор. 44-49.    .
  19. Величко О. Музичне мистецтво у дзеркалі ідей Просвітництва Вісник Львівського університету. Серію мистецтвознавство 2020. Вип.. 21. С. 11-15. DOI: http://dx/doi/org/10.30970/vas.21.2023.11-15.
  20. Величко О. Б., Маковецька І. Г. «Екстраполяція ідей Просвітництва в музичному мистецтві Європи». Актуальні питання гуманітарних наук. DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/40-1-10. Стор. 66-72.  Вип. 40, Дрогобич 2021 р. Збірник індексується у міжнародній базі даних Index Copernicus International.
  21. Величко О. Б.,  Салдан С. О.,  Маковецька І. Г. Творчі взаємини Людвіга ван Бетховена з піаністками-інтерпретаторками його композицій. DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/47-1-11. Актуальні питання гуманітарних наук. Стор.72-77.    Вип. 37  , Дрогобич 2022 р. Збірник індексується у міжнародній базі даних Index Copernicus International.
  22.   Величко О. Б., Салдан С. О., Маковецька І.Г. Тон – евритмія як вид мистецтва та засіб формування цілісної особистості. THE SCIENTIFIC HERITAGE. DOI:10.24412/9215-0365-2022-83-4-3-6. Р. 3-6. vol. 4. № 83.  Budapest, Hungary. 2022.
  23. Velychko O., Dyka N., Lastovetska-Solanska Z., Saldan S., Makovetska I. Current trends in music pedagogy in higher educational institutions. Journal of Higher Education Theory and Practice (ISSN# 2158-3595). Volume 22 (18), 2022. Index ed by Scopus. Atlanta, North American Business Press. Р. 163-174.
  24. Офіційний опонент здобувача наукового ступеня кандидата мистецтвознавства Тонгайзер – Воєводіної О. В. за спеціальністю 17.00.03  Музичне мистецтво,  2016 р. ЛНМА імені М. Лисенка «Спадкоємність традицій Ф. Ліста в угорській фортепіанній школі другої половини XX- початку  XXI ст.» (на прикладі діяльності дебреценських піаністів.)
  25. Відбула стажування та читала лекції „Epoka Marii Teresy i twórczość klasyków starowiedeńskich”, „Twórczy portret Jozefa Umsztatta” на кафедрі музикології Вроцлавського Університету, Республіки Польщі з 2-15. 03. 2020 р.

Тези конференцій:

  1. Величко О. Б Музично – естетичні погляди Й. В. Гете   Музична освіта ХХІ століття: тенденції, проблеми та інновації : матеріали другої міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 5-літтю створення кафедри музичного мистецтва, Львів 19 травня 2010 р. – Львів : «Сполом», 2011. – С. 92-100
  2. Величко О. Б. Синергія діяльності студента-вокаліста і концертмейстера на заняттях постановки голосу. Матеріали I Міжнародної науково-практичної конференції «У ДІАЛОЗІ З МУЗИКОЮ». 30 -1 травня 2020. Ужгород. Стор.129-131.
  3. Величко О. Б. Деякі аспекти геніальності. Multidisciplinäre Forschung: Perspektiven, Probleme und Muster. 9 April 2021.Wien, Republik Österreich. Band 2. S.137-139
  4. Величко О. Б., Маковецька І. Г. «Новації поліфонічної мови Й. С. Баха». Матеріали XXIV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Сучасні виклики і актуальні проблеми науки, освіти та виробництва: міжгалузеві диспути» стор. 65-69, Київ. 28. 01. 2022.
  5. Величко О. Б. Фахова підготовка вчителя музики в контексті вивчення поліфонічних творів Й. С. Баха. Збірник тез всеукраїнської науково-практичної конференції, електронне видання. «Музично педагогіка у XXI столітті:традиції та інноваційний розвиток. Стор.18-21. Кафедра музичного мистецтва ЛНУ імені Івана Франка. Львів. 21. 10. 2022.
  6. Величко О.Б. Особливості педагогічної майстерності В. Косенка Збірник тез міжнародної конференції «Музичне мистецтво та виховання:міжкультурні зв’язки України та Євросоюзу» стор.39-42. Кафедра музичного мистецтва ЛНУ імені Івана Франка. Львів, 30 03.2023.
  7. Величко О. Б. Музичне виховання давньої Греції Збірник тез всеукраїнської науково-практичної конференції «Самореалізація особистості і професійна підготовка вчителя музики» стор.14-16. Кафедра музичного мистецтва ЛНУ імені Івана Франка. Львів, 12.05 2023.
  8. Величко О. Б. Кристалізація композиторського стилю та педагогічної майстерності Віктора Косенка «Загальне та спеціалізоване фортепіано: сьогодення та перспективи розвитку». Матеріали III Міжнародної науково – творчої  конференції 28 березня 2023 р. ЛНМА імені Миколи Лисенка. стор. 129-131. Львів. Україна.
  9. Величко О. Б. Деякі аспекти впливу музики у складних життєвих ситуаціях    стор. 39-42. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «МИСТЕЦТВО У КРИЗОВІ ПЕРІОДИ: НАВЧАННЯ І ТЕРАПІЯ ART IN TIMES OF CRISIS: TEACHING AND THERAPY» (електронне видання) 12 жовтня 2023 року.
  10. Величко О. Б. Пiдтримкa ментального здoров’я  шкoлярiв чeрез мyзичну творчість. с. 57-63 Друга Міжнародна наукова конференція «Мистецтво у кризові періоди: навчання і терапія» 17 жовтня 2024. ЛНУ імені Івана Франка.

Біографія

В 1977р. закінчила Львівську державну консерваторію ім. М.Лисенка за спеціальністю фортепіано, соліст камерного ансамблю (клас професора Крих. Л.Ю). Після закінчення працює у Львівському музично – педагогічному училищі ім. Ф. Колесси на посаді концертмейстера та викладача, після реорганізації в Педагогічному коледжі ЛНУ ім. Івана Франка. Брала участь у багатьох конкурсах виконавців на духових інструментах, як концертмейстер і нагороджена дипломом за професійне виконання конкурсної програми в місті Чернівцях в 2002р. З 2006 працює на кафедрі музичного мистецтва на посаді асистента. ЇЇ випускники працюють у різних містах України.

Творчий та науковий доробок:

Організовує і проводить тематичні концерти фортепіанної музики. Займається науковою роботою, виступає з доповідями на науковий конференціях:

1. «Формування чуття ритму в класі фортепіано студентів музично – педагогічних закладів».

2. «Розвиток технічних піаністичних навичок у росту фахової майстерності майбутнього вчителя музики».

3. «Роль читання з аркуша у розвитку професійної підготовки вчителя музики».

4. Третя міжнародна наукова конференція до 350-ліття ЛНУ ім. Івана Франка «Педагогічна іноватика в музичній освіті» (Львів, 10 жовтня 2011 р.). – «Вплив виконавської творчості Ф. Шопена на формування польської фортепіанної школи».

Розклад

Сторінка розкладу викладачів не знайдена!