Театрознавство
Тип: Нормативний
Кафедра: театрознавства та акторської майстерності
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
1 | 3 | Залік |
2 | 4 | Іспит |
3 | 3 | Іспит |
4 | 3 | Немає |
5 | 4 | Іспит |
6 | 3 | Немає |
7 | 3 | Іспит |
8 | 3 | Немає |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
1 | 16 | доцент Роса-Лаврентій С. І. | КМТ-11 |
2 | 32 | доцент Роса-Лаврентій С. І. | КМТ-11 |
3 | 32 | Максименко С. М. | КМТ-21 |
4 | 32 | Максименко С. М. | КМТ-21 |
5 | 32 | Лаврентій Р. Я. | КМТ-31 |
6 | 32 | Лаврентій Р. Я. | КМТ-31 |
7 | 32 | Максименко С. М. | КМТ-41 |
8 | 42 | Максименко С. М. | КМТ-41 |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
1 | 16 | КМТ-11 | Новосад-Лесюк Х. Н. |
2 | 32 | КМТ-11 | Новосад-Лесюк Х. Н. |
3 | 32 | КМТ-21 | Максименко С. М. |
4 | 32 | КМТ-21 | Максименко С. М. |
5 | 32 | КМТ-31 | Лаврентій Р. Я. |
6 | 32 | КМТ-31 | Лаврентій Р. Я. |
7 | 32 | КМТ-41 | Максименко С. М. |
8 | 42 | КМТ-41 | Максименко С. М. |
Опис курсу
Мета курсу – дати студентам можливість опанувати базові фахові знання в галузях теоретичного та практичного театрознавства, необхідні для професійної діяльності театрального критика, працівника ЗМІ, працівника професійного театру тощо.
Завдання – навчити студента володіти сучасними професійними науковими методологічними інструментами аналізу творів сценічного мистецтва, виховати в ньому здатність до аналітичного мислення, самостійності суджень, об’єктивної та критичної оцінки діяльності мистців театру та інших видів сценічних мистецтв.
В результаті вивчення даного курсу студент повинен:
знати: закони побудови класичних та модерних драматичних творів та постав; особливості організації творчого та виробничого процесу у професійному театрі; основні методи аналізу постав, творчого доробку актора, режисера, драматурга, сценографа, хореографа тощо; театральний медіапростір України та зарубіжжя.
вміти: визначати складові частини драматичного та сценічного твору, особливості ідейно-художнього рішення п’єси і вистави, виявляти засоби художньої виразності та їх взаємодію у виставі, оволодівши при цьому навиками послідовного й доказового викладу думок у письмовій та усній формах рецензування, різножанрово (стаття, інтерв’ю, творчий портрет, оглядова, проблемна стаття), з орієнтацією на різну авдиторію, ЗМІ, фахові видання.