Партерний тренаж

Тип: На вибір студента

Кафедра: режисури та хореографії

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
31.5Немає
41.5Залік

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
316доцент Петрик О. О.КМХ-31
416доцент Петрик О. О.КМХ-31
516Маркевич С. Л.КМХ-31,
58Дубінін  В. І.КМХ-31з
68Дубінін  В. І.КМХ-31з
616Маркевич С. Л.КМХ-31

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
316КМХ-21доцент Петрик О. О., Муха В. О.
416КМХ-21доцент Петрик О. О., Муха В. О.
516КМХ-31Маркевич С. Л., Муха В. О.
КМХ-31зДубінін  В. І., Кузик О. Є.
616КМХ-31Маркевич С. Л., Муха В. О.
КМХ-31зДубінін  В. І., Кузик О. Є.

Опис курсу

Мета: Ознайомити студентів з основами партерного тренажу, різноманіттям тренажу в спортивних закладах, фітнес клубах, використання партерного тренажу в хореографії.

Завдання: Оволодіння практичними навичками виконання, підготовки та проведення уроків з партерного тренажу в обсязі, необхідному для становлення спеціаліста – бакалавра хореографії, вчителя хореографічних дисциплін, керівника танцювального колективу, артиста балету.

 

В результаті вивчення даного курсу студент повинен знати:

знати:

  • теоретично-практичний матеріал з теорії та методики партерного тренажу;
  • понятійно-категоріальний знання з партерного тренажу;
  • термінологію партерного тренажу;
  • систему укріплення м’язів тіла за допомогою партерного тренажу;
  • систему розвитку гнучкості людського тіла;
  • методику організації і проведення змагань з партерного тренажу;
  • знати витоки партерного тренажу;

уміти:

  • самостійно аналізувати методику викладання партерного тренажу;
  • застосовувати методику виконання партерного тренажу;
  • на практиці застосовувати отримані теоретичні знання з партерного тренажу;
  • володіти навчально-програмною та методичною документацією та уміти використовувати їх для формування змісту навчання;
  • уміти робити відбір навчального матеріалу з рекомендованих програмою підручників та методичних посібників;
  • уміти зробити правильний вибір змісту навчального матеріалу;
  • застосовуючи теоретичні знання з методики побудови уроку та використовуючи методичну літературу, визначати співрозмірність тривалості частин уроку;
  • організовувати заняття з партерного тренажу;
  • підбирати музичний супровід на заняттях партерного тренажу;
  • проводити контроль та самоконтроль під час виконання вправ партерного тренажу;
  • складати комплекс вправ з партерного тренажу.

Рекомендована література

  1. Бірюк Є.Б. Гімнастика для жінок. – Київ, 1983.
  2. Едвард Т. Хоули, Б. Дон Френкс. Оздоровчий фітнес. Київ, 2000.
  3. Звіт СПбНІІФК «Структура харчування і генетичний статус осіб займаються фізичними вправами з оздоровчою спрямованістю, в нових соціально-економічних умовах» .1997 № 01.96.0 008748.
  4. Кокарєв Б. В. Основи побудови та проведення занять з оздоровчої аеробіки: навч.-метод, посібник / Б. В. Кокарєв, О. Є. Черненко, О. А. Гордейченко. – Запоріжжя-: ЗНУ, 2006.-67 с.
  5. Круцевич Т. Ю. Теория и методика физического воспитания : учеб. для студентов высш. учеб. заведений физ. воспитания и спорта / Круцевич Т. Ю. -К. : Олимпийская литература, 2003. – Т.2.-390 с.
  6. Ладодо К.С., Отт В.Д., Фатєєва Е.М. Основи раціонального харчування дітей. – Київ: Здоров’я, 1987, с. 6-8.
  7. Подгорный Г. П. Методические рекомендации к организации занятий и составлению комплексов по ритмической гимнастике / Г. П. Подгорный, В. Н. Подгорная. – Донецк : 1989.-47 с.
  8. Isacowitz, Rael. Pilates — United States: Human Kinetics, 2006.

Силабус: Партений тренаж

Завантажити силабус