Партерний тренаж
Тип: На вибір студента
Кафедра: режисури та хореографії
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
3 | 1.5 | Немає |
4 | 1.5 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
3 | 16 | доцент Петрик О. О. | КМХ-31 |
4 | 16 | доцент Петрик О. О. | КМХ-31 |
5 | 16 | Маркевич С. Л. | КМХ-31, |
5 | 8 | Дубінін В. І. | КМХ-31з |
6 | 8 | Дубінін В. І. | КМХ-31з |
6 | 16 | Маркевич С. Л. | КМХ-31 |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
3 | 16 | КМХ-21 | доцент Петрик О. О., Муха В. О. |
4 | 16 | КМХ-21 | доцент Петрик О. О., Муха В. О. |
5 | 16 | КМХ-31 | Маркевич С. Л., Муха В. О. |
КМХ-31з | Дубінін В. І., Кузик О. Є. | ||
6 | 16 | КМХ-31 | Маркевич С. Л., Муха В. О. |
КМХ-31з | Дубінін В. І., Кузик О. Є. |
Опис курсу
Мета: Ознайомити студентів з основами партерного тренажу, різноманіттям тренажу в спортивних закладах, фітнес клубах, використання партерного тренажу в хореографії.
Завдання: Оволодіння практичними навичками виконання, підготовки та проведення уроків з партерного тренажу в обсязі, необхідному для становлення спеціаліста – бакалавра хореографії, вчителя хореографічних дисциплін, керівника танцювального колективу, артиста балету.
В результаті вивчення даного курсу студент повинен знати:
знати:
- теоретично-практичний матеріал з теорії та методики партерного тренажу;
- понятійно-категоріальний знання з партерного тренажу;
- термінологію партерного тренажу;
- систему укріплення м’язів тіла за допомогою партерного тренажу;
- систему розвитку гнучкості людського тіла;
- методику організації і проведення змагань з партерного тренажу;
- знати витоки партерного тренажу;
уміти:
- самостійно аналізувати методику викладання партерного тренажу;
- застосовувати методику виконання партерного тренажу;
- на практиці застосовувати отримані теоретичні знання з партерного тренажу;
- володіти навчально-програмною та методичною документацією та уміти використовувати їх для формування змісту навчання;
- уміти робити відбір навчального матеріалу з рекомендованих програмою підручників та методичних посібників;
- уміти зробити правильний вибір змісту навчального матеріалу;
- застосовуючи теоретичні знання з методики побудови уроку та використовуючи методичну літературу, визначати співрозмірність тривалості частин уроку;
- організовувати заняття з партерного тренажу;
- підбирати музичний супровід на заняттях партерного тренажу;
- проводити контроль та самоконтроль під час виконання вправ партерного тренажу;
- складати комплекс вправ з партерного тренажу.
Рекомендована література
- Бірюк Є.Б. Гімнастика для жінок. – Київ, 1983.
- Едвард Т. Хоули, Б. Дон Френкс. Оздоровчий фітнес. Київ, 2000.
- Звіт СПбНІІФК «Структура харчування і генетичний статус осіб займаються фізичними вправами з оздоровчою спрямованістю, в нових соціально-економічних умовах» .1997 № 01.96.0 008748.
- Кокарєв Б. В. Основи побудови та проведення занять з оздоровчої аеробіки: навч.-метод, посібник / Б. В. Кокарєв, О. Є. Черненко, О. А. Гордейченко. – Запоріжжя-: ЗНУ, 2006.-67 с.
- Круцевич Т. Ю. Теория и методика физического воспитания : учеб. для студентов высш. учеб. заведений физ. воспитания и спорта / Круцевич Т. Ю. -К. : Олимпийская литература, 2003. – Т.2.-390 с.
- Ладодо К.С., Отт В.Д., Фатєєва Е.М. Основи раціонального харчування дітей. – Київ: Здоров’я, 1987, с. 6-8.
- Подгорный Г. П. Методические рекомендации к организации занятий и составлению комплексов по ритмической гимнастике / Г. П. Подгорный, В. Н. Подгорная. – Донецк : 1989.-47 с.
- Isacowitz, Rael. Pilates — United States: Human Kinetics, 2006.