Курсова робота 014 Середня освіта

Тип: Нормативний

Кафедра: музичного мистецтва

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
43Курсова робота

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
4КМО-21професор КИЯНОВСЬКА Л. О., Король О. М.

Опис курсу

Це один із видів наукової роботи, самостійне навчально-
наукове дослідження студента, виконується на кожному курсі з
певної дисципліни або з двох-трьох дисциплін одного
спрямування.

Виконання курсової роботи має за мету дати студентам
навички проведення наукового дослідження, розвинути у них
навички творчої самостійної роботи, оволодіння
загальнонауковими і спеціальними методами сучасних
наукових досліджень, поглибленим вивченням будь-якого
питання, теми навчальної дисципліни. Курсова робота
виконується з метою закріплення, поглиблення і узагальнення
знань, одержаних студентами за час навчання, та їх
застосування до комплексного вирішення конкретного
завдання.

Мета курсової роботи:

а) закріпити, поглибити і розширити теоретичні знання, б) оволодіти навичками самостійної роботи; в) виробити вміння формулювати судження і висновки, логічно послідовно і доказово їх викладати; г) виробити вміння публічного захисту; д) підготуватися до більш складної задачі – виконання магістерської роботи.

Курсова робота допомагає студентові системно показати теоретичні знання з вивчення дисципліни, оволодіти первинними навичками дослідної роботи, на перших курсах – з інформаційними матеріалами, на третьому та четвертому – з практичними даними роботи в навчальних закладах, аналізувати, збирати дані, проводити педагогічні експерименти та вміти їх науково обгрунтувати, творчо осмислювати, формулювати висновки, давати пропозиції та рекомендації з предмету дослідження. Тут є слушна нагода проконтролювати знання і вміння студента, правильно організувати дослідну роботу, оформити її результати і показати готовність до
виконання підсумкової роботи з фаху. Виконання курсової
роботи повинне сприяти поглибленому засвоєнню лекційного
курсу і отриманню навичок у галузі вирішення практичних
завдань.

Представлена до захисту курсова робота повинна показати вміння автора критично користуватися науковою літературою, правильно оцінювати її, глибоко осмислювати певні питання, зіставляти висловлювання різних учених з одного і того самого питання, коментувати їх, мотивувати правильність або помилковість окремих теоретичних положень, робити теоретичні узагальнення. Особливо важливе вміння автора виокремити головні аспекти, чітко, систематизовано викласти весь матеріал.
Студент повинен показати вміння:
– спостерігати педагогічні явища та процеси;
– аналізувати наукову літературу;
– самостійно досліджувати проблему;
– аналізувати і відповідно тлумачити педагогічні явища;
– робити висновки та узагальнення.

Рекомендована література

Основна література:
Білоусова Т.П. Теорія і практика підготовки наукової роботи:
навчальний посібник / Т.П.Білоусова. – Кам’янець-
Подільський: ПП Буйницький О.А., 2008.
Ващенко Г. Виховний ідеал. – Полтава, 1994. – 191 с.
Ващенко Г. Загальні методи навчання. – К., 1997. – 410 с. Видання 2-е, виправлене і доповнене.Навчально-методичний
посібник. Редактори: Оловаренко О.І., Дишлюк І.М. За
загальною редакцією Інни Петрівни Репко.

Види навчально- та науково-дослідної роботи студентів Вимоги до оформлення дисертацій та авторефератів дисертацій // Бюлетень Вищої атестаційної комісії України. – 2011. – № 9- 10.
Волковинський О.С. Написання і захист дипломних та
магістерських робіт: методичні рекомендації / О.С. Волковинський. – Кам’янець-Подільський: ―Абетка‖, 2000.
Грабинський Ігор. Бакалаврські та маґістерські роботи:
Методичні рекомендації до написання та основні вимоги до
оформлення курсових, бакалаврських, дипломних та
маґістерських робіт. – Вид 4-те., доп. – Львів: ЛНУ ім. Івана
Франка, 2008. – 44 с.
Методичні рекомендації з написання та оформлення дипломних робіт студентами Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка / [yпорядники: А.С.Попович, Н.М.Розумяк; за ред. А.С.Попович]. – Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний
університет імені Івана Огієнка, 2012.
Методичні рекомендації з написання та оформлення
дипломних робіт студентами Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка / [yпорядник:
Воєвідко Л.М.]. – Кам’янець-Подільський: Кам’янецьПодільський національний університет імені Івана Огієнка, 2016 (у видавництві).
Правила оформлення посилань на архівні документи у
дисертаціях // Бюлетень Вищої атестаційної комісії України. –
2011. – № 9-10.

Приклади оформлення бібліографічного опису
у списку джерел, який наводять у дисертації, і списку
опублікованих робіт, який наводять в авторефераті // Бюлетень
Вищої атестаційної комісії України. – 2009. – № 5.
Сидоренко В. Основи наукових досліджень / В.Сидоренко, П.Дмитренко. – К., 2008. – 259 с.
Теоретичні основи педагогіки / за ред. О. Вишневського. – Дрогобич: Відродження, 2001.
Філінюк А.Г. Наукова робота студента: методичні рекомендації
для студентів і магістрантів усіх спеціальностей і форм
навчання / А.Г.Філінюк, А.М.Трембіцький. – Кам’янець-
Подільський: Кам’янець-Подільський державний університет,
редакційно-видавничий відділ, 2007.

Додаткова література:
Anderson H. H. (ed.) Creativity and its Cultivation. N.Y., 1959.
Brogden H. E., Sprecher Т. В. Criteria of Creativity. — In: "Progress and Potential", ed. by .C. W. Taylor. N.Y., 1964.
Getzels J. W., Jackson P. W. Creativity and intelligence.
Explorations with giftedstudents. N.Y., 1962.
Ghiselin B. Ultimate Criteria for Two Levels of Creativity. — In "Scientific Creativity", ed. by С W. Taylor and F. Barron. N.Y., 1963.
Інтернет-джерела
http://www.educate.com.ua/book/0/54070.html
http://shop.bambook.com/scripts/pos.showitem?v=1&ite=78673
http://in1.com.ua/article/24533/
http://www.socd.univ.kiev.ua/PUBLICAT/PSY/LOGINOVA/index

Навчальна програма

Завантажити навчальну програму