Історія музичної освіти і виховання

Тип: Нормативний

Кафедра: музичного мистецтва

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
1150Жигаль З. М.КМО-1м

Опис курсу

Інформація про курс
Курс розроблено таким чином, щоб надати учасникам необхідні знання, обов’язкові для того, щоб вміти творчо мислити, самостійно поповнювати свої знання, орієнтуватись у бурхливому потоці наукової інформації.. Тому у курсі представлено як огляд концепцій видів досліджень, так і процесів та інструментів, які потрібні для підвищення рівня наукової підготовки в галузі професійної педагогічної діяльності.
Коротка анотація курсу
Дисципліна «Історія музичної освіти і виховання» є завершальною вибірковою дисципліною з спеціальності 014 середня освіта спеціалізація 014.13 Музичне мистецтво для освітньої програми Середня освіта (музичне мистецтво) , яка викладається в 1 семестрі в обсязі 5 кредитів (за Європейською Кредитно-Трансферною Системою ECTS).
Мета та цілі курсу
Мета даного курсу полягає в орієнтуванні студентів щодо історичного розвитку музичної освіти і виховання, в ознайомленні студентів з теоретичними основами музичної педагогіки, у формуванн

Рекомендована література

1. Андрущенко В. Дорогань С. Світоглядна культура сучасного вчителя: проблеми формування // Освіта 2002. №31-32.
2. Болюбаш Я. Державна програма „Вчитель” – поступ назустріч учителю // Рідна школа. 2002. №10. С.3-7.
3. Даниленко Л.І. Управління інноваційною діяльністю в загальноосвітніх навчальних закладах: Монографія. К.; Міленіум, 2004. С. 189-195.
4. Державна програма „Вчитель” // Директор школи. – 2002. № 23-24 (червень). – С.23.
5. Історія української музики: в 6 т. / за ред. М. М. Гордійчук. – Київ: Наукова
6. думка, 1989. – Т. 3 : Кінець ХІХ ст. – початок ХХ ст. – 420 c.
7. Кияновська Л. О. Українська музична культура: навч. посібник / Л. О. Кияновська. – Львів: Тріада плюс, 2008. – 344 с.
8. Леонтович М. Практичний курс навчання співу у середніх школах України / М. Леонтович. – Київ : Музична Україна,
1989. – 134 с.
9. Лук’янова М.И. Психолого-педагогическая компетентность учителя // Педагогіка. – 2001. – №10. – С.56-61.
10. Михайличенко О. В. Музично-естетичне виховання дітей та молоді в Україні (ретроспективно-теоретичний аспект): монографія Суми: ВАТ «Сумська обласна друкарня», видавництво «Козацький вал», 2007. – 356 с.
11. Педагогічна майстерність: Підручник / за ред. І.А. Зязюна. – К.: Вища школа, 1997. – 349 с.
12. Педагогічна творчість і майстерність: Хрестоматія. – К., 2000.
13. Проблеми і перспективи становлення 12-річної школи: Наук.-метод. посібник / За ред. В.Ф. паламарчук, Л.І. Даниленко. К.: Логос, 2003. 78с.
14. Приходьмо Ю. О. Дитяча психологія: нариси становлення та розвитку: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів (видання друге, доповнене). – К.: Міленіум, 2004. – 192 с.
15. Рудницька О.П. Педагогіка: загальна та мистецька. – Навч. посібник. – К., 2002. – 270 с.
16. Сидоренко Т. Творчість у діяльності вчителя // Рідна школа. – №5. – С.55-57.
17. Сметанський М. Соціально-педагогічні умови професійного становлення вчителя // Рідна школа. = 1995. – №5. – С.26-28.
18. Сухомлинський В.О. Павлиська середня школа // Вибрані твори: В5-ти т. – Т.4. – К.: Рад.школа, 1977.
19. Фіцула М.М. Педагогіка: посібник. – К.: ВЦ „Академія”, 2001. – 540 с.

Силабус:

Завантажити силабус