Теодорович Світлана Олександрівна

Посада: асистент кафедри музикознавства та хорового мистецтва

Електронна пошта: svitlana.teodorovych@lnu.edu.ua

Профіль у Google Scholar: scholar.google.com

Наукові інтереси

Психологічна зрілість диригента як запорука успішної роботи з хоровим колективом. Методика роботи з хоровим класом.

Курси

Публікації

  1. С. Теодорович, М. Ковбасюк. Сергій Амбарцумян: диригентсько-педагогічна і творча діяльність//Молодь і ринок. – Дрогобич, 2011. – №6 (77). – С.125-128. 
  2. С. Теодорович. Актуальність використання системи Д. Є. Огороднова для виховання у дітей вокально-хорових навичок // Музична освіта XXI століття: тенденції, проблеми та інновації. – Львів: СПОЛОМ, 2011. – С.265-270.
  3. С. Теодорович, М. Ковбасюк. С.Г. Амбарцумян: життя і музично-педагогічна діяльність: навч.-метод. посібник. – Львів, 2013. – 72 с.
  4. С. Теодорович, М. Ковбасюк. Багатогранність музичного мистецтва і його вплив на фізичний і душевний стан людини // Молодь і ринок. – Дрогобич, 2014. – С.121-125.
  5. С. Теодорович, М. Ковбасюк. Психологічний аспект роботи диригента-хормейстера // Молодь і ринок. – Дрогобич, 2016. – №9 (140). – С.105-109.
  6. С. Теодорович. Застосування мови-прім як засобу врегулювання конфліктів в хоровому колективі // Проблеми музичної освіти учнівської молоді: історія та сучасність. – Дрогобич, 2017. – С.178-186.
  7. Світлана Теодорович, Михайло Ковбасюк Психологічна зрілість диригента-хормейстера як важлива запорука збереження традицій українського хорового мистецтва. – Молодь і ринок, 2(157) лютий 2018. – С. 92-97.
  8. Світлана Теодорович, Михайло Ковбасюк Уява в творчій діяльності педагога-хормейстера // Хорове мистецтво України та його подвижники. Матеріали VII Міжнародної наукової інтернет-конференції (м. Дрогобич, 19 жовтня 2018 року). – Дрогобич: Редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2018. – С. 402-410.
  9. С. Теодорович, М. Ковбасюк Екстроспективна та інтроспективна увага в професійній діяльності педагога-хормейстера. – Молодь і ринок, 11(178) листопад 2019. – С. 139-143.
  10. С. Теодорович, А. Ковбасюк Розвиток емоційного інтелекту в педагогічній роботі хорового диригента. – Молодий вчений, 7(83) липень 2020. – С. 53-56.
  11. Теодорович, С., & Жигаль, З. (2021). ПСИХОЛОГІЧНА СВОБОДА ЯК СКЛАДОВА ТВОРЧОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ХОРМЕЙСТЕРА. Молодий вчений, 7 (95), 22-25. https://doi.org/10.32839/2304-5809/2021-7-95-7

Біографія

Народилась в м. Львові, закінчила Львівську державну консерваторію в 1976 р. за спеціальністю «Диригент хору, викладач хорових дисциплін». Працювала три роки за направленням в Луцькому культосвітньому училищі, з 1979 року – у Львівському музпедучилищі,  яке пізніше було реорганізовано в музичний відділ Педагогічного коледжу. В даний час є асистентом кафедри музикознавства та хорового мистецтва факультету культури і мистецтв Львівського національного університету імені Івана Франка, викладає диригування, а також хоровий клас і практичну роботу з хором.

Окрім основної роботи займається психологією за напрямком «Вітапсихологія і трансперсональна психологія», що вивчає шляхи і методи пошуку внутрішньої психологічної свободи людини і пізнання її глибинної сутності. Навчалась у львівських психологів Михайла і Люсії Некрасових, тому більшість друкованих статей присвячені темі музичної психології.

Розклад

Сторінка розкладу викладачів не знайдена!