Сучасні моделі професійного розвитку педагога-музиканта

Тип: Нормативний

Кафедра: музичного мистецтва

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
416Жигаль З. М.КМО-21

Опис курсу

Інформація про курс: курс розроблено таким чином, щоб розкрити науково-методологічні основи та структуру моделі розвитку творчої активності вчителів музичного мистецтва, визначено мету, зміст, методи, форми організації навчального процесу, спрямованого на стимулювання готовності фахівців до самовираження в різних видах музичної та музично-педагогічної творчості.

Коротка анотація курсу: дисципліна «Сучасні моделі професійного розвитку педагога-музиканта» є завершальною вибірковою дисципліною з спеціальності 014 середня освіта спеціалізація 014.13 Музичне мистецтво для освітньої програми Середня освіта (музичне мистецтво), яка викладається в 3 семестрі в обсязі 3 кредитів (за Європейською Кредитно-Трансферною Системою ECTS).

Мета та цілі курсу: мета вивчення вибіркової дисципліни «Сучасні моделі професійного розвитку педагога-музиканта» полягає в обґрунтуванні вимог до фахівців музично-педагогічної сфери, визначенні критеріїв оцінювання професійної діяльності сучасного музиканта-педагога. А, також, розкрити сутність, зміст і значення компетентнісної моделі у фаховій підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва.

Рекомендована література

Основна література: оптимальна кількість джерел основної літератури
1. Балл Г.О. Гуманізація загальної та професійної освіти: суспільна актуальність та психолого-педагогічні орієнтири // Неперервна освіта: проблеми, пошуки, перспективи : монографія / за ред. І.А. Зязюна. К. : ВІПОЛ, 2000. 357 с.
2. Бех, І.Д. Виховання особистості: Особистісно орієнтований підхід : теоретико-технологічні засади. У 2-х кн. К. : Либідь, 2003. Кн. 1. 280 с.
3. Палтишев М. М. Педагогічна майстерність і шляхи її досягнення (У пошуках практикоорієнтованих дидактичних підходів): Навч.метод. посіб. для слухачів курсів удосконалення вчителів. К.: Видавець О. М. Ешке, 2000. 119 с.
4. Пєхота, О.М. Особистісно орієнтоване навчання : підготовка вчителя: монографія Миколаїв: Іліон, 2006. 272 с.
5. Пєхота, О.М. Андрагогічні проблеми у підготовці викладачів для системи післядипломної освіти / [Пєхота О.М., Пуцов В.І., Набока Л.Я., Старєва А.М.]. К. : Букрек, 2006. 96 с.
6. Педагогічні технології. Наука – практиці : навч.-метод. щорічник / О.І.Кульчицька, С.О.Сисоєва, Я.В.Цехмістер; за заг. ред. С.О.Сисоєвої. К. : ВІПОЛ, 2002. Вип. 1. 281 с.
7. Педагогічна майстерність: Підручник / І. А. Зязюн, Л. В. Карамущенко, І. Ф. Кривонос та ін.; За ред. І. А. Зязюна. 2ге вид., до пов. і переробл. К.: Вища шк., 2004. 422 с.
8. Педагогічна творчість і майстерність: Хрестоматія / Уклад. Н. В. Гузій. К.: ІЗМН, 2000. 168 с.
9. Пірен М. І. Конфліктологія: Підручник. К.: МАУП, 2003. 360 с.
10. Сухомлинський В. О. Серце віддаю дітям // Вибрані твори: У5 т. К.: Рад. шк., 1977. Т. 3. 670 с

Силабус:

Завантажити силабус