Основи педагогічних досліджень (014.13 музичне мистецтво)

Тип: Нормативний

Кафедра: музичного мистецтва

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
32Немає
42Залік

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
320Жигаль З. М.КМО-21
420Жигаль З. М.КМО-21

Опис курсу

Дисципліна «Основи педагогічних досліджень» є завершальною вибірковою дисципліною з спеціальності 014 середня освіта спеціалізація 014.13 Музичне мистецтво для освітньої програми Середня освіта (музичне мистецтво) , яка викладається в 4 семестрі в обсязі 2 кредитів (за Європейською Кредитно-Трансферною Системою ECTS).

Курс розроблено таким чином, щоб надати учасникам необхідні знання, обов’язкові для того, щоб вміти творчо мислити, самостійно поповнювати свої знання, орієнтуватись у бурхливому потоці наукової інформації.. Тому у курсі представлено як огляд концепцій видів досліджень, так і процесів та інструментів, які потрібні для підвищення  рівня наукової підготовки в галузі професійної педагогічної діяльності.

Метою вивчення вибіркової дисципліни «Основи педагогічних досліджень» є ознайомлення студентів із завданнями наукового дослідження, сформульовувати концептуальний апарат, теоретично обґрунтовувати теми та проблеми, обирати методи дослідження, організовувати педагогічний експеримент і впровадити отримані результати в практичну діяльність школи.

Рекомендована література

  1. Артемчук Г. Методика організації науково-дослідної роботи: Навч. посібн. для студ. та викл. вищих навч. закладів. – К: Форум, 2000.
  2. Болсун С. Модель ідеального вчителя // Рідна школа. – 1999. – №2.
  3. Білуха М.Т. Методологія наукових досліджень: Підручник / М.Т. Білуха. – К.: АБУ, 2002.– 480 с
  4. Волкова Н.В. Професійно-педагогічна комунікація: Навч. посібник для студентів вищих навч. закладів. К.; ВЦ «Академія», 2006.
  5. Гончаренко С.У. Український педагогічний словник. – К.: Либідь, 1997. – 374 .
  6. Гончаренко С. У. Педагогічні дослідження: методологічні поради молодим науковцям. – К.: АПН України, 1995. – 45 с.
  7. Козловський О.В. Швидкочитання: 800 слів за хвилину. Як одержувати максимум інформації при мінімум витрат часу. – Донецьк: ТОВ ВКФ «БАО», 2004.
  8. Лесин В. М. Як працювати з книгою. Метод. посібник. – К.: Вища школа, 1989. – 71 с.
  9. Олексюк О.М., Ткач М.М., Лісун Д.В. Герменевтичний підхід у вищій мистецькій освіті: колект. монограф. / О.М. Олексюк, М.М. Ткач, Д.В. Лісун. – К.: Київ. ун-т ім. Б.Грінченка,2013. – 164 с.
  10. Організація наукових досліджень / Програма курсу і методичні рекомендації для студентів психолого-педагогічного факультету. – Полтава: ПДПІ ім. В.Г. Короленка, 1969. – 35 с.
  11. Рейс Ф. Секрети успішного навчання: практичні поради для студентів / Пер. з англ. О. Гладкого. – Львів: Свічадо. 2006.
  12. Рудницька О. Болгарський А. Основи педагогічних досліджень. – К., 1998. – 142 с.
  13. Сидоренко В.К., Дмитренко П.В. Основи наукових досліджень: Навч. посібник для вищих пед. закладів освіти / П. Г. Лузан, І. В. Сопівник, С. В. Виговська.– К.: РННЦ «ДІНІТ», 2000. – 259 с.

Силабус:

Завантажити силабус