Менеджмент міжнародних виставкових проєктів

Тип: Нормативний

Кафедра: соціокультурного менеджменту

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
104Іспит

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
1016доцент Данилиха Н. Р.КМД-1м

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
1016КМД-1мдоцент Данилиха Н. Р.

Опис курсу

Інформація про курс

Курс розроблено таким чином, щоб студент засвоїв формування цілісного уявлення про менеджмент міжнародних виставкових проєктів, основні його компоненти, термінологію, методичні рекомендації. Вивченню навчальної дисципліни передує вивчення бакалаврського курсу дисциплін, а також «Інституційна підтримка культурних кластерів» та «Корпоративна культура в соціокультурній діяльності» тощо. Вивчаючи дисципліну студент має засвоїти основні поняття та відповідну термінологію, зрозуміти зв’язки креативних індустрій з  соціальним середовищем суспільства; отримати знання про особливості  специфіки візуально-просторових індустрій у системі художньої  діяльності людства; сформувати уміння використовувати отримані  теоретичні знання у для практичного застосування.
Дисципліна «Менеджмент міжнародних виставкових проєктів» передбачає вивчення широкого спектру маркетингових комунікацій (повідомлення співробітникам, клієнтам та контрагентам простої, від необхідної інформації до ефективної презентації бренду або продукції), що здійснюється за допомогою організації різних заходів. Це допоможе студентам оволодіти належним рівнем методичної готовності до професійної діяльності, виховати високий рівень культури спілкування у менеджменті соціокультурної діяльності.

Курс викладається на денній формі навчання.

Метою вивчення дисципліни «Менеджмент міжнародних виставкових проєктів» є надання студентам знань, вмінь та навичок, які дозволять оволодіти основами менеджерської діяльності, зокрема в галузі  міжнародного культурного співробітництва у виставковій сфері – сфері їх майбутньої творчої та підприємницької діяльності.

Очікувані результати навчання

Відповідно до Освітньо-професійної програми 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності» другого (магістерського) рівня вищої освіти у результаті вивчення навчальної дисципліни «Менеджмент міжнародних виставкових проєктів» студент повинен набути компетентності:

ЗК03. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).

ЗК05. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності).

ФК03. Здатність до планування, обґрунтування та обговорення результатів проведеного дослідження.

ФК04. Здатність вирішувати соціокультурні проблеми за невизначених умов і вимог та надавати науково-обґрунтовані, професійні рекомендації та висновки.

ФК06. Здатність швидко адаптуватися до викликів часу, до специфічних умов і напрямів професійної діяльності.

ФК09. Здатність працювати з високим ступенем автономії, оцінювати потенційні результати, обмеження та ризики, брати відповідальність за планування і реалізацію соціокультурного проєкту.

ФК11. Здатність розробляти ефективні системи маркетингу соціокультурних продуктів та послуг (просування проєктів, програм, акцій, івентів тощо).

ФК13. Здатність усвідомлювати рівні можливості та гендерні проблеми, передбачувати та враховувати їх при побудові команди та реалізації соціокультурних проєктів.

Програмними результатами навчання на курсі є:

ПРН03. Вміти збирати та інтегрувати докази власної дослідницької позиції, обґрунтовувати результати соціокультурних практик, презентувати і відстоювати власну думку щодо результатів досліджень та інновацій.

ПРН04. Здійснювати власну наукову та професійну діяльність з дотриманням вимог чинного законодавства.

ПРН06. Аналізувати та оцінювати ризики, приймати ефективні рішення з питань соціокультурної діяльності.

ПРН08. Використовувати «модель 4к» для розв’язання задач і прийняття рішень, ведення переговорів і наукових дискусій у сфері менеджменту соціокультурної діяльності.

ПРН11. Організовувати конструктивний діалог між зацікавленими стейкхолдерами соціокультурних трансформацій задля досягнення спільно визначеної мети (місії).

ПРН14. Знати європейські та світові моделі соціокультурного менеджменту та культурної політики та вміти адаптувати їх до українських реалій.

ПРН15. Ефективно застосовувати отримані знання на практиці на основі обізнаності у специфіці сучасних соціокультурних процесів.

Вивчення дисципліни передбачає досягнення такого кваліфікаційного рівня підготовки студентів, за якого вони повинні:

знати

  • застосування засобів, форм і методів виставкової діяльності;
  • проєктувальна здатність щодо розробки концепції виставкових
    проєктів;
  • визначення інструментів, технологій її створення та просування;
  • специфіку управління персоналом виставки та виставкові
    комунікації;
  • розробляти актуальні форми міжнародних виставкових проєктів;
  • засвоїти професійну термінологією.

вміти

  • пояснювати, узагальнювати й оцінювати особливості
    виставкової діяльності;
  • здійснювати вивчення міжнародного і вітчизняного
    виставкового ринків та культурних потреб аудиторії;
  • розрізняти, осмислювати та проводити аналіз міжнародних
    виставкових проєктів;
  • розробляти менеджмент виставкових проєктів, формувати
    творчу команду та здійснювати контроль в ході реалізації
    міжнародних виставкових проєктів.

Ключові слова

Менеджмент, проєкт, виставка, виставковий проєкт, виставкова діяльність, виставкові заходи, міжнародні проєкти, міжнародне культурне співробітництво, міжнародні виставкові проєкти, реклама та PR виставкових проєктів, фінансування проєктів, організація та управління проєктами, проєктний підхід, брендинг, маркетингова комунікація.

Теми

Тема 1. Понятійно-категоріальний апарат дисципліни. Класифікація виставкових заходів.
Тема 2. Правові та соціокультурні чинники впливу на виставкову діяльність. 
Тема 3. Історичний огляд розвитку виставкової діяльності в Україні та світі.
Тема 4. Технології, алгоритм підготовки та реалізація міжнародних виставкових проєктів.
Тема 5. Інформаційна підтримка та рекламних каналів просування виставкових заходів.
Тема 6. Фінансовий та документальний менеджмент виставкових проєктів.
Тема 7. Характерні особливості виставкових комунікацій. Управління часом. Спілкування.
Тема 8. Сучасні форм міжнародної співпраці у галузі культури та мистецтва.

 

Детальніше у Силабусі курсу «Менеджмент міжнародних виставкових проєктів»

Рекомендована література

Основна:

1. Василенко В.А., Ткаченко Т.І. Виробничий (операційний) менеджмент [Навчальний посібник] / В.А. Василенко, Т.І. Ткаченко. За ред. В.А. Василенка. – Київ: ЦУЛ, 2003. – 532 с.
2. Кіндрацька Г.І. Основи стратегічного менеджменту [Навчальний посібник] / Г.І. Кіндрацька. – Львів, КІНПАТРІ ЛТД, 2003. – 264 с.
3. Кобилецькі З. Курс менеджменту [Посібник] / Зігмунт Кобилецькі. Перекл. з пол. – Львів: Афіша, 2004. – 192 с.
4. Кравченко В.О. Основи менеджменту [Навчальний посібник] / В.О. Кравченко. – Одеса: ОНЕУ, 2012. – 212 с.
5. Кузьмін О.Є., Мельник О.Г. Теоретичні та прикладні засади менеджменту [Навчальний посібник] / О.Є. Кузьмін, О.Г. Мельник. – Львів: Національний університет «Львівська політехніка», Інтелект-Захід, 2002. – 228 с.
6. Організація виставкової діяльності [Навчальний посібник] / Я.М. Антонюк, І.М. Шиндировський; Львівська комерційна академія. – Львів : Видавництво Львівської комерційної академії, 2015. – 327 c.
7. Ткаченко Т.І. Виставковий бізнес : монографія / Т.І. Ткаченко, Т.П. Дупляк. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2016. – 244 с. ISNB 978-966-629-759-7
8. Туленков М. В., Чувардинський О. Г., Шайгородський Ю. Ж. Сучасний менеджмент (теорії, концепції, моделі): посіб. — К.: Український центр політичного менеджменту. — 376 с.
9. Kijowski A.T. Organizacja życia kulturalnego w społeczeństwie obywatelskim na tle gospodarki rynkowej. Czasy kultury 1789-1989 Wyd. Neriton, Warszawa 2015.  ISBN 978-83-7543-394-4.

Інтернет-джерела:

  1. Український культурний фонд. URL: https://ucf.in.ua URL: https://www.youtube.com/channel/UCMaxy8Gs6s-8CG3Vj0faBvA
  2. Культура і регіони : інформаційний дайджест Міністерства культури та інформаційної політики України. URL: https://www.dnmczkmo.org.ua/dajdzhest-kultura-i-regiony
  3. Дуже культурний менеджмент | Лекція 1. Як створити культурний проєкт? Павло Гудімов. URL: https://www.youtube.com/watch?v=tXWV-OVsiN8
  4. Дуже культурний менеджмент | Лекція 3. Як організувати конференцію. Тетяна Філевська. URL: https://www.youtube.com/watch?v=-6pgKQnYsfE&list=PLiD9r2UoX9APtYq0Opf3deQi1Y6xn4wK5
  5. Дуже культурний менеджмент | Лекція 4. Комунікаційна стратегія. Анастасія Нуржинська. URL: https://www.youtube.com/watch?v=6Caqahny6as
  6. Дуже культурний менеджмент | Лекція 5. Культурні кошти. Юлія Філяк. URL: https://www.youtube.com/watch?v=dvBijJklTsg
  7. Дуже культурний менеджмент | Лекція 6. Як працювати з донорами і меценатами. Олександр Бабій. URL: https://www.youtube.com/watch?v=zxl6Q3CGXtY
  8. Центр культурного менеджменту. URL: https://www.kultura.org.ua

Силабус: "Менеджмент міжнародних виставкових проектів"

Завантажити силабус