Майстерність педагогічної діяльності

Тип: На вибір студента

Кафедра: музичного мистецтва

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
64Залік

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
616Жигаль З. М.КМО-31

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
616КМО-31Жигаль З. М.

Опис курсу

Курс розроблено таким чином, щоб надати учасникам необхідні знання, обов’язкові для того, щоб вміти творчо мислити, самостійно поповнювати свої знання, орієнтуватись у бурхливому потоці наукової інформації.. Тому у курсі представлено як огляд концепцій видів досліджень, так і процесів та інструментів, які потрібні для підвищення рівня наукової підготовки в галузі професійної педагогічної діяльності.

Метою вивчення вибіркової дисципліни «Майстерність педагогічної діяльності» є ознайомлення студентів із завданнями наукового дослідження, сформульовувати концептуальний апарат, теоретично обґрунтовувати теми та проблеми, обирати методи дослідження, організовувати педагогічний експеримент і впровадити отримані результати в практичну діяльність школи.

Після завершення цього курсу студент буде :
Знати:
• ознайомлення з основами педагогічного процесу;
• вивчення правил педагогічної етики;
• удосконалення педагогічних здібностей студентів;
• опанування методами навчання й виховання;
• удосконалення вмінь пошуку й формулювання мотиваційних засад вивчення фахової проблематики;
• формування вмінь викладення нового матеріалу;
• вироблення вмінь актуалізації опорних знань студентів;
• ознайомлення з основами педагогічної діяльності у вищому навчальному закладі;
• вироблення умінь здійснення контролю й оцінювання знань
Вміти:
– володіти стилями педагогічного спілкування;
– визначати методи дослідження;
– володіти методикою роботи науковим педагогічним дослідженням;
– знати особливості діагностики музичного розвитку учнів;
– аналізувати педагогічний досвід;
– вміти грамотно оформити текст та опрацьовану літературу.

Рекомендована література

Основна література: оптимальна кількість джерел основної літератури
1. Абрамович С. Д., Чікарьова М. Ю. Риторика. Львів, 2001. 102 с.
2. Волкова Н.П. Професійно-педагогічна комунікація: Навчальний посібник. К.: ВЦ «Академія», 2006. 256 с. (Альма-матер).
3. Журавський В.С. Вища освіта як фактор державотворення і ку-льтури в Україні. К.: Видавничий Дім «Ін Юре», 2003. 416 с.
4. Лазарєв М.О., Собаєва О.В. Основи педагогіки: Навчальний по-сібник. Суми: Вид-во СумДУ, 2000. 141 с.
5. Кайдалова Л. Г., Щокіна Н. Б., Вахрушева Т. Ю. К 15 Педагогічна майстерність викладача: Навчальний посібник. – Х.: Вид-во НФаУ, 2009. – 140 с.
6. Максименко С.Д., Заброцький М.М. Технологія спілкування (комунікативна компетентність учителя: сутність і шляхи фор-
мування). К.: Главник, 2005. 112 с.
7. Палтишев М. М. Педагогічна майстерність і шляхи її досягнення (У пошуках практикоорієнтованих дидактичних підходів): Навч.метод. посіб. для слухачів курсів удосконалення вчителів. К.: Видавець О. М. Ешке, 2000. 119 с.
8. Педагогічна майстерність: Підручник / І. А. Зязюн, Л. В. Карамущенко, І. Ф. Кривонос та ін.; За ред. І. А. Зязюна. 2ге вид., до пов. і переробл. К.: Вища шк., 2004. 422 с.
9. Педагогічна майстерність учителя: Навчальний посібник / За ред. проф. В.М. Гриньової, С.Т. Золотухіної. – Вид. 2-е, випр. і доп. Х.: «ОВС», 2006. 224 с.
10. Педагогічна майстерність: Хрестоматія: Навчальний посібник / Упоряд.: І.А. Зязюн, Н.Г. Базидевич, Т.Г. Дмитренко та ін.; За ред. І.А. Зязюна. – К.: Вищ. шк., 2006. – 606 с.
11. Педагогічна творчість і майстерність: Хрестоматія / Уклад. Н. В. Гузій. К.: ІЗМН, 2000. 168 с.
12. Педагогічні технології: Навчальний посібник./ О.С. Падалка, А.М. Нісімчук, І.О. Смолюк, О.Г. Шпак. К., 1995.
13. Пірен М. І. Конфліктологія: Підручник. К.: МАУП, 2003. — 360 с.
14. Словник термінології з педагогічної майстерності / За ред. Н. М. Тарасовича. Полтава, 1995. 63 с.
15. Луцюк А. М. Василь Сухомлинський про педагогічну майстер
16. ність учителя: Моногр. Луцьк: Надстир’я, 2003. 208 с.
17. Педагогічне мовлення: Навч.метод. посіб. зі спецкурсу для педагогічних закладів / Л. В. Долинська, О. В. Гоголь, Л. М. Зінченко. К., 1996. 56 с.
18. Цимбалюк І.М. Психологія спілкування: Навчальний посібник. – К.: ВД «Професіонал», 2004. – 304 с.

Навчальна програма

Завантажити навчальну програму

Силабус:

Завантажити силабус