Івент-індустрія

Тип: На вибір студента

Кафедра: соціокультурного менеджменту

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
53Залік

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
56Сирота Л. Б.

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
54Сирота Л. Б.

Опис курсу

Інформація про курс

Дисципліна «Івенг-індустрія» є вибірковою для першого (бакалаврського) рівня освіти, яка викладається у 5-му семестрі у загальному обсязі 3 кредити – (за Європейською Кредитно-Трансферною Системою ECTS).

Коротка анотація курсу

Курс розроблено таким чином, щоб надати студентам необхідні знання, обов’язкові для того, щоб оволодіти методологією проведення івентів та аналізом сучасного ринку івентів та опанувати концептуальні основи розвитку івент-індустрії у світі. Тому у курсі представлено як загальні основи розвитку івентів, так і особливоті застосування різних технологій, які потрібні сьогодні івент-агенствам.

Ключові слова

Івент-індустрія, івент-агенція, івент, подія, види івентів, менеджмент, маркетинг, імідж агенства, фактори успіху, тенденції розвитку, етика бізнесу, психологія івентів, соціальна відповідальність, безпека, мотивація персоналу, компетентності івентора.

Теми лекцій можна переглянути у силабусі курсу.

Мета та цілі курсу

Метою вивчення вибіркової дисципліни є:

  • формування управлінського мислення та системи спеціальних знань зі сфери івент-індустрії;
  • ознайомлення з особливостями розвитку світових трендів івент- індустрії;
  • вивчення теоретичних та практичних основ івент-діяльності;
  • опанування навиками професійного аналізу ринку івентів;
  • вивчення специфіки організації подій на роботі та в приватному житті, зокрема розроблення концепції і програми заходу;
  • вивчення ефективності проведеного івенту, формування його резонансу.

Цілями курсу є:

  • набуття студентами знань з теоретичних та методологічних основ івент-діяльності, опанування концептуальних положень з роботи та управління об’єктами соціокультурної сфери в умовах ринку;
  • формування в студентів уявлень щодо сутності, функцій та особливостей івент-індустрії;
  • оволодіння студентами технологією сучасного івент-менеджменту і формування мотиваційних умов використання його на практиці;
  • набуття студентами навичок аналізу різних подій у соціально-культурній сфері та управління процесами надання культурних послуг в умовах ринку;
  • опанування студентами практичного досвіду проведення різних івентів на основі ознайомлення зі специфікою й здобутками окремих івент-агенцій.

Очікувані результати навчання

Після завершення курсу студент повинен

знати:

  • предмет, мету і завдання курсу «Івент-індустрія»;
  • наукові основи сучасного event-менеджменту та event-маркетингу;
  • визначення термінів культури дозвілля та організації дозвіллєвих заходів;
  • ключові поняття, що описують організацію івент-індустрії у сучасних умовах;
  • норми чинного законодавства щодо професійної діяльності у сфері івент-індустрії;

вміти:

  • генерувати нові ідеї та використовувати креативний підхід при організації та проведенні івентів;
  • працювати у команді з метою підвищення ефективності соціокультурної діяльності;
  • планувати та управляти часом при підготовці івент-проєктів;
  • проявляти підприємливість та ініціативу при використанні сучасного інструментарію event-менеджменту та event-маркетингу.

Рекомендована література

Основна:

  1. Данчук Л. Азбука режисури шоу-програм: навчальний посібник. Житомир: Полісся, 2008.
  2. Зеленська Л. М., Романова А. О. Івент-менеджмент: словник довідник організатора заходів. К.: НАКККіМ, 2015. 84 с.
  3. Кочубей Н. В. К 75 Соціокультурна діяльність: навчальний посібник / Н. В. Кочубей. — Суми: Університетська книга, 2017. — 122 с.
  4. Назарова Г. В. Сотнікова Ю. В. Креативна економіка та менеджмент: навчальний посібник [Електронний ресурс]. – Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2018. – 160 с.
  5. Повалій Т.Л., Світайло Н.Д. Івент-менеджмент: навч. посіб. Суми: СумДУ, 2021. 198 с.
  6. Радіонова О.М. Конспект лекцій з курсу «Івент-технології» Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. Харків: ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2015. 67 с.
  7. Яроміч С. А. Менеджмент у сфері культури: навч. посіб. Одеса: Центр практичного менеджменту культури, 2016. 274 с.

Додаткова:

  1. Менеджмент у сфері культури: Навчальний посібник / Яроміч С.А. – Кн.1. – Одеса: Центр практичного менеджменту культури, 2006. – 274 с.
  2. Петрова І. В. Проектування у соціокультурній сфері: навчальний посібник / І. В. Петрова. – К.: КНУКіМ, 2007. – 372 с.
  3. Гагоорт Г. Менеджмент мистецтва: підприємницький стиль / Г.Гагоорт – Львів: Літопис, 2008. – 358 с.
  4. Патрік Ленсіоні. Ідеальний командний гравець. Як розпізнати і розвинути три основних якості. Харків: Книжковий Клуб “Клуб Сімейного Дозвілля”, 2017. 192 с. 
  5. Мунтян І., Князева О., Значек Р. Event-маркетинг в системі маркетингових комунікацій України. Економіка і суспільство. 2021. Вип. 28.
  6. Пічик К. Івент-маркетинг як сучасний інструмент впливу на споживача. URL:  https://doi.org/10.18523/2519-4739112016124813
  7. Сазонова Т.О. Тімбілдінг в управлінні командою проекту. ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Управління ресурсним забезпеченням господарської діяльності підприємств реального сектору економіки». Полтава: РВВ ПДАА, 2017. С. 187-189. 
  8. Психологія переживання подій: збірник наукових праць / за ред. М. В. Папучі. Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2020. 190 с.
  9. Вірна Ж.П. Психологія особистісної події : навчальний посібник. Луцьк : Вежа-Друк, 2016. 148 с.
  10. Мілютіна К.Л. Траєкторії життєвого шляху особистості в динамічному середовищі: монографія. Ніжин: ТОВ «Видавництво «Аспект-Поліграф», 2012. 298 с.
  11. Кравець О. М., Байлик С.І. Організація анімаційних послуг в туризмі : навч. посібник. Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. 2-ге вид., перероб. і доп. Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2017. 335 с.
  12. Брич В.Я., Корман М.М.  Креативний менеджмент: підруч. – Тернопіль : ТНЕУ, 2018. – 220 с.
  13. Окорський В. П., Валюх А. М. Креативний менеджмент: Підручник. – Рівне : НУВГП, 2017. – 344 с.
  14. Івент-маркетинг. URL:  https://dali.te.ua/bloh/82-event.html
  15. Event – крок за кроком (частина 1–2). URL: http://ukr.art-imxo.com.ua/ article/event-krok-za-krokom-chastyna-2.html.
  16. Жежуха , В. Й. ., Мисик , В. М. (2022). Івент-менеджмент в Україні: проблеми, тенденції, перспективи та напрямки реінжирінгу. НАУКОВО-ОСВІТНІЙ ІННОВАЦІЙНИЙ ЦЕНТР СУСПІЛЬНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ, с. 31–45. URL:   https://reicst.com.ua/asp/article/view/monograph_paradigmatic_03_2022_01_2
  17. Мисик В.М. Чинники побудови і розвитку івент-менеджменту. Інтелект ХХІ. 2020. №3. С. 44-48.
  18. Ніколюк О.В., Дьяченко Ю.В., Савченко Т.В. Особливості розвитку івент-менеджменту в Україні. Інвестиції: практика та досвід. 2021. № 6. С. 98-103.
  19. Олексюк Г.В., Ангелко І.В., Самотій Н.С. Івент-індустрія: розвиток та проблеми в Україні. Регіональна економіка. 2020. №3 (97). С. 120-130.
  20. Пархоменко І.І. Британська наукова традиція вивчення івент-менеджменту: основні поняття (Г. Боудін, Х. Пієлічаті, Дж. Елз). Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія «Менеджмент соціокультурної діяльності». 2018. Вип. 2. С. 63-76.
  21. Хитрова О.А., Харитонова Ю.Ю. Стан і тенденції розвитку івент-менеджменту в Україні. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Економіка і менеджмент. 2018. Вип. 30. С.27-31.
  22. Грабовський Є. Методика створення сайту Event-агентства/ URL: https://doi.org/10.30748/zhups.2021.70.10
  23. Культурно-дозвіллєва діяльність у сучасному світі : кол. моногр. Київ : Ліра-К, 2017. 328 с.
  24. Зеленська Л. М. Івент-заходи як креативний інструмент корпаративного управління. Управління культурними проектами і креативна індустрія : культурол. альм. Київ, 2016. С. 21–24.Київ : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2016. С. 21 – 24.
  25. LIONCOM. URL: https://lioncom.pro
  26. Prime event. URL: https://prime-event.com.ua/ua

Силабус: "Івент-індустрія"

Завантажити силабус