Сучасні проблеми хореології. (ОНП 024 Доктор філософії)

Тип: На вибір студента

Кафедра: режисури та хореографії

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
123Іспит

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
1232Луньо П. Є.КМХ-21А, КМХ-21Ав, КМХ-21Аз

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
1216КМХ-21АЛуньо П. Є.
КМХ-21АвЛуньо П. Є.
КМХ-21АзЛуньо П. Є.

Опис курсу

Курс «Сучасні проблеми хореології» розроблений таким чином, щоб надати здобувачам третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти необхідні знання, необхідні для того, щоб успішно осмислити основні засадничі принципи розвитку хореології на сучасному етапі, уміти використовувати теоретичні основи й методологічні прийоми при роботі над мистецтвознавчими та хореологічними дослідженнями; могти критично опрацьовувати наукові праці з метою їх використання у власній науковій роботі; уміти аналізувати та узагальнювати результати наукових досліджень в написанні наукових праць; уміти застосувати сучасні методи мистецтвознавчих та хореографічно-педагогічних досліджень на практиці та використовувати здобуті результати в науковій роботі.
Курс сформований таким чином, щоб здобувачі мали змогу засвоїти коло сучасних пошуково-дослідницьких проблем хореології в рамках наукової теми кафедри режисури та хореографії ЛНУ ім. Івана Франка.
Курс «Сучасні проблеми хореології» побудований в формі наукових дискусій, щодо обговорення актуальних проблем українського та світового хореографічного мистецтва, модератором зустрічі виступає лектор.

Рекомендована література

  1. Андрощук Л. Еволюція хореографічного мистецтва як явища культури в контексті передумов відкриття хореографічно-педагогічних спеціальностей в вищих педагогічних навчальних закладах України. Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету ім. Павла Тичини. Умань : ФОП Жовтий О. О., 2015. Впуск 12, Ч.2 . С. 272-281
  2. Андрощук Л. Теоретичні основи інновацій у контексті становлення хореографічно-педагогічної освіти. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Суми : Вид-во СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2016. № 3 (57). С. 292-300.
  3. Ареф’єва А. Неотрадиціоналізм в европейській хореографії початку хх століття: естетосфера синтезу мистецтв. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філософські науки, 2022, 2 (92): 129-137. URL: http://philosophy.visnyk.zu.edu.ua/article/download/269457/264962
  4. Бернадська Д. Сучасна хореографія в контексті синтезу мистецтв. Актуальні питання гуманітарних наук, 2013, 7: 78-86. URL: http://aphn-journal.in.ua/archive/7_2013/10.pdf
  5. Білаш О. Історія виникнення та розвитку систем фіксації танцювальної моторики. Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури, 2011, № 27. С. 133-138.
  6. Благова Т. Танцювальна інноватика першої третини XX століття у формуванні концепцій хореографічної освіти. BBK 87, 2020, 323.
  7. Бойко О. Історіографія української хореографічної культури: сучасний стан та проблеми. Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, 2020, № 4. С. 94-98.
  8. Гагоорт Г. Менеджмент мистецтва. Підприємницький стиль / переклад з англ. Богдан Шумилович // Гіп Гагоорт. – Львів : Літопис, 2008. – 360 с.
  9. Галета А. Взаємовплив художньої літератури та хореографічного мистецтва в роботі балетмейстера. Хореографічна культура – мистецькі виміри: наук. зб.; за ред. О. А. Плахотнюк – Львів : Кафедра режисури та хореографії, Факультет культури і мистецтв, ЛНУ імені Івана Франка, 2020. Вип. 8. С. 187–198.
  10. Гаряєва Г. Розпорядження правами інтелектуальної власності та їх захист. 2015. URL:http://repository.kpi.kharkov.ua/bitstream/KhPI-Press/52286/1/Book_2015_Hariaieva_Rozporiadzhennia_pravamy.pdf
  11. Герц І., Нечаєнко Т. Танець як система: спроба семіотичного аналізу. Науковий вісник Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені ІК Карпенка-Карого, 2017, № 21. С. 136-141. URL: http://nv.knutkt.edu.ua/article/download/221086/220768
  12. Горбатова Н. Європейська хореографічна культура першої половини ХХ століття (історіографічний аспект). 2003. 240-248. URL: http://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/17970/Gorbatova.pdf?sequence=1
  13. Грабовська Г. Хореографічні твори як самостійні об’єкти авторського права. 2017. PhD Thesis. НАУ. URL: https://dspace.nau.edu.ua/bitstream/NAU/25319/1/%D0%93%D1%80%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%20%D0%93.%D0%9C..pdf
  14. Грек В. Похідні твори в хореографічному мистецтві: натхнення чи плагіат?. АРТ-платФОРМА, 2021, 4.2: 246-259. URL: http://art-platforma.kmaecm.edu.ua/index.php/art1/article/download/84/70
  15. Грек В. Тема лекції: «Хореографічні фестивалі в Україні: спостереження та рефлексії» / В. Грек // Всеукраїнський міждисциплінарні відкриті лекцій/практикуми «Мистецтво. Війна. Ми.», координатор О. А. Плахотнюк. (24 травня 2022 р.) – URL: https://youtu.be/Q-JrP2iwzgk
  16. Гутник І. Специфіка постановки одноактних балетів за мотивами літературних творів при вивчені дисципліни «Мистецтво балетмейстера». Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури. 2018. № 40. С. 124–133.
  17. Гутник І. Художній образ як естетична категорія хореографічного мистецтва. Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв. зб. пр. Мистецтвознавчі записки. Київ: 2012. № 22. С. 167–175.
  18. Данчук Л., Олійник С. Мистецький фестиваль як форма самопрезентації творчого колективу. EDITOR COORDINATOR, 2020, 630. URL: http://surl.li/foeku
  19. Дем’янчук А., Кундис Р.  Хореографія в системі синтезу мистецтв : поняття універсального мистецького твору // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, В. Ільницький, І. Зимомря]. – Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2022. – Вип. 54. Том 1. – 338 с. – С.88-95. URL: http://www.aphn-journal.in.ua/54-1-2022http://www.aphn-journal.in.ua/archive/54_2022/part_1/12.pdf
  20. Жуйсюе Ч., Водяна В. Естетика українського народного традиційного танцю: семіотичний підхід. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку (напрям: культурологія), 2021, № 38. С. 139-145. URL: https://kulturologiya.rshu.edu.ua/images/pdfs/art/UK_38.pdf#page=139
  21. Забредовський С. Методика роботи з хореографічним колективом : навч. посіб. – Київ : НАКККіМ, 2011. – 188 с.
  22. Заєць С. Термінологія сучасного танцю у лінгвокультурному аспекті підготовки хореографа. Матеріали VІ Міжнародної науково- практичної конференції «Модернізація освітнього середовища: проблеми та перспективи» (Умань, 8-9 жовтня 2020) / гол. ред: Осадченко І.І. Умань: ВПЦ «Візаві», 2020. 181 с. URL: https://eportfolio.kubg.edu.ua/data/conference/7705/document.pdf#page=60
  23. Зінов’єв Р. Системи запису танцювальних рухів: становлення, розвиток, проблеми сьогодення. Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, 2013, № 1.1. С. 273-276. URL: http://journals.uran.ua/visnyknakkkim/article/download/137339/134229
  24. Зубенко Д. Розвиток фестивального руху в сучасній Україні. Вісник НТУУ” КПІ” Політологія. Соціологія. Право, 2011, 4 (12): 110-114. URL: http://visnyk-psp.kpi.ua/article/download/124992/119506
  25. Кажан В., Калініна Р. Власні імена та їх похідні в термінології хореографічного мистецтва. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 2012, № 8. С. 57-67. URL: https://journal.kdpu.edu.ua/filstd/article/download/617/616
  26. Карпенко Д. Історіографія вивчення народно-сценічного танцю. Культура і мистецтво: сучасний науковий вимір : матеріали IV міжнар. наук. конф. молодих вчених, аспірантів та магістрів, 3-4 лист. 2020 р. М-во культ. України; Нац. акад. кер. кадрів культ. і мистец. Київ: НАКККіМ, 2020. С. 148-149.
  27. Кашшай О. Основи мистецтвознавства та художньої критики. 2016. URL: https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/15806/1/Kashay.pdf
  28. Кебас О.Б.Проєктна форма роботи в культурній сфері. Синтез мистецької науки, освіти і творчості в Україні та глобальному культурному просторі : матеріали IV Всеукр. наук.-прак. конф., м. Ужгород, 17–18 лют. 2022р. Ужгород: Ужгородський інститут культури і мистецтв, 2022. С. 233–234.
  29. Кінезіологія танцю [Колективна монографія] / за заг. ред. О. А. Плахотнюка. – Львів : СПОЛОМ, 2020. – 244 с. URL:Кінезіологія танцю
  30. Кіптілова Н. В. Вплив творів образотворчого мистецтва на створення хореографічних образів / Н. В. Кіптілова // Хореографічна та театральна культура України: педагогічні та культурні виміри: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції [упор. А. М. Підлипська], м. Київ, 18-19 квітня 2013 р. – Ч. І. – Київ: КНУКіМ, 2013. – С. 150–155. URL: Кіптілова Н. В. Вплив творів образотворчого мистецтва на створення хореографічних образів
  31. Коваленко Є. Балет «Лілея» К. Данькевича як взірець хореографічної інтерпретації Шевченкової творчості. Культурологічна думка. 2014. № 7. С. 19–26.
  32. Король А. Вплив «Лілеї» К. Данькевича та Г. Березової на подальші балетні інтерпретації літературних творів української тематики. Молодий вчений. 2017. №8. С. 48–51.
  33. Косаковська Л. Збереження автентичних фольклорно-етнографічних зразків українського народного танцю як предмет наукового дослідження. 2014. URL: https://evnuir.vnu.edu.ua/bitstream/123456789/6765/1/16.pdf
  34. Криволапов М. Витоки формування і розвитку української художньої критики. Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, 2011, 1.3: 113-120. URL: https://elibrary.ru/item.asp?id=21262267
  35. Криволапов М. Про мистецтво та художню критику України ХХ століття. In: Вибранi статтi рiзних рокiв. Книга перша: Формування та розвиток нацiональної мистецької школи i мистецтвознавчої науки в Українi ХХ столiття/Iнститут проблем сучасного мистецтва Академiї мистецтв України. 2006. p. 268. URL: http://mari.kiev.ua/sites/default/files/inline-images/pdfs/Krivolapov_part-1.pdf
  36. Кузик О. Хореографічний колектив як осередок творчого натхнення та формування фахової зрілості молоді: традиції минулого і поступ сучасного діяльність студентських творчих колективів у розвитку / О. Кузик // Вісник Львівського університету : зб. наук. праць. Серія мистецтвознавство; вип. № 14 – Львів : ЛНУ ім. Івана Франка, 2014. – C. 239–248.
  37. Кузик О.Організація дозвілля в навчальних установах позашкілля, шляхом залучення дітей та юнацтва до аматорських колективів / О. Кузик // зб. матер. Міжнародної науково-практичної конференції та Всеукраїнського семінару з сучасної хореографії. 19–21 жовтня 2012 р. / Упор. О. Плахотнюк. – Львів : ЦТДЮГ, 2012. – С. 8–13
  38. Кундис Р., Ященко К. Розвиток хореографічної наукової думки в контексті мистецьких інтеграцій у становленні новітніх форм хореографії в україні. Grail of Science, 2022, 17: 535-537. URL: https://archive.journal-grail.science/index.php/2710-3056/article/download/496/502
  39. Лаговська О. Проблеми і перспективи розвитку законодавства у сфері права інтелектуальної власності щодо захисту прав на хореографічний твір і постановку. Рекомендовано до оприлюднення на засіданні Вченої ради юридичного факультету Харківського національного університету імені ВН Каразіна, протокол № 9 від 26 квітня 2012 року, 279. URL: https://citeseerx.ist.psu.edu/document?repid=rep1&type=pdf&doi=f762ee517ab55623078e2d2a1536904e5111fdd8#page=279
  40. Лань О. Втілення сучасних прийомів перформансу в практиці режисури одноактного балету / О.Лань // Lwowsko-Rzeszowskie Zeszyty Naukowe (Львівсько-Ряшівські наукові зошити) Kultura – Sztuka – Edukacja – Terapia w perspektywie interdyscyplinarej. – Rzeszów – Львів : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego. – W. № 2, – 2014. – S. 232–240.
  41. Лань О. Художнє кредо балетмейстера як наслідок його світогляду в контексті створення хореографічного образу. Вісник ЛНУ ім. Івана Франка: зб. наук. праць. Львів: ЛНУ ім. Івана Франка, 2014. С. 137–144.
  42. Лимаренко Л., Лимаренко Л. Закономірності використання синтезу мистецтв у виставах студентського театру. 2014. URL: http://surl.li/fnwvm
  43. Лубчук О. Суб’єкти прав інтелектуальної власності на аудіовізуальний твір. Цивільне право і процес, 2019, 35. URL: http://pgp-journal.kiev.ua/archive/2019/5/5_2019.pdf#page=35
  44. Лукашов В. Втілення літературних образів на танцювальній сцені. Молодий вчений. 2019. № 11. С. 261–265.
  45. Лукашов В. Синтез в мистецтв сценічної хореографії. Молодий вчений, 2019, 10 (74): 74-78. URL: https://molodyivchenyi.ua/index.php/journal/article/download/1667/1634/
  46. Ляшенко Я. Ґенеза історично-сталих та новітніх напрямків сучасного хореографічного мистецтва. URL: http://ekhsuir.kspu.edu/bitstream/handle/123456789/14303/Liashenko_fkm_2021.pdf?sequence=1
  47. Малевич Л. Мовна і позамовна детермінованість процесів термінологічного запозичання. Наукові записки [Національного університету Острозька академія]. Сер.: Філологічна, 2010, 14: 411-415. URL: https://core.ac.uk/download/pdf/12241002.pdf#page=411
  48. Маншилін О. Хореологія Рудольфа Лабана. Науковий вісник Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені ІК Карпенка-Карого, 2013, № 12. С. 170-178.
  49. Маркевич С. Легенда як літературна складова хореографічних та мистець творів. Мистецька освіта та естетичне виховання молоді: Збірник праць магістрантів та молодих науковців : матеріали Регіональної науково-практичної конференції (13-14 травня 2021 р.). Полтава: Навчально-науковий інститут культури і мистецтв. видавничий відділ ПУЕТ. 2021. С. 104–106.
  50. Маркевич С., Шутяк Н. Формування літературно-сценічних образів персонажів у малій формі танцю. Сучасне хореографічне мистецтво: тенденції та перспективи розвитку: навчально-методичний посібник [упоряд. О. А. Плахотнюк]. Львів : ЛНУ імені Івана Франка кафедра режисури та хореографії, 2020. Ч. ІІІ. С. 80–96.
  51. Медвідь Т. Особливості розвитку хореографічного мистецтва в контексті естетики постмодернізму. Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю Проблеми та перспективи розвитку хореографічного мистецтва, 2017. URL: http://surl.li/fnwwa
  52. Медвідь Т. Стилістика світового хореографічного мистецтва. 2020. URL: https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/34470/1/T_Medvid_SSHM_2kurs.pdf
  53. Медвідь Т. Твори української літератури на вітчизняній балетній сцені. Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв: наук. журнал. Київ. 2019 С. 409-412.
  54. Медвідь Т. Творчі проекти як засіб формування професійних компетентностей майбутнього хореографа. Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції” Художні практики та мистецька освіта у кроскультурному просторі сучасності”, 7-8 жовтня 2019 року, Полтава, 2019, 38-43. URL: https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/30676/1/Medvid_T_A_HPTMOUKPC.pdf
  55. Медвідь Т., Терешенко Н. Формування soft skills у процесі фахової підготовки майбутніх хореографів. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, 2021, № 4. С. 165-178. URL: http://znp.udpu.edu.ua/article/download/250233/c.pdf
  56. Мировська Ю. Мова танцю в художній комунікації людини. 2011. URL: http://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/22277/Myrovska.pdf?sequence=1
  57. Мова Л. Тема лекції: Реакції тіла під час війни, поступове повернення до танцю із кризового стану» / Л. Мова // Всеукраїнський міждисциплінарні відкриті лекцій/практикуми «Мистецтво. Війна. Ми.», координатор О. А. Плахотнюк.(02 травня 2022 р.) – URL: https://youtu.be/f1LFn8b4WjA
  58. Морозовська Т. Взаємодія танцювальних мов як чинник розвитку хореографічного мистецтва. Мова і культура. Том 1, 2014, 17.169: 68-72. URL: https://lib.iitta.gov.ua/9474/
  59. Морушко О. Історія розвитку аматорського та професійного артистичного руху в бальному танці (кінець ХІХ – 70-і роки ХХ ст.) / О. О. Морушко, Т. Р. Шіт,Р. Ю. Кундис // Молодий вчений. – 2019. – № 7(2). – С. 200–204. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_7(2)__10.
  60. Мурована І. Науковий аналіз історіографічних та фундаментальних досліджень з хореографії. Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер.: Педагогічні науки, 2016, № 147. С. 202-207. URL: https://www.cuspu.edu.ua/images/nauk_zapiski/pedagogy/maket-nz-147.pdf#page=202
  61. Ніколаї Г. Реброва Є. Теоретико-методологічні засади дослідження хореографічно-педагогічної освіти в Україні. Мистецтво і освіта. № 3 (81), 2016. Київ: Педагогічна думка, 2016. С. 6-12. URL: http://surl.li/fnuwg
  62. Овчінніков А. Мистецький фестиваль як інструмент розвитку танцювальної спільноти: проблемні питання/ А. В. Овчінніков // Молодий вчений. – 2021. – №4. – C. 150–155. URL: Текст статті-501-1-10-2021
  63. Орлова Т. Художня критика в соціокультурному просторі україни ХХ ст. Мистецтвознавчі записки, 2007, 12: 181-185. URL: https://elibrary.ru/item.asp?id=23688510
  64. Павлюк Т. Становлення та розвиток бального танцю: історіографія питання. Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури, 2008, № 20. С. 121-131.
  65. Петрик О. Хореографія як один з арт-терапевтичних засобів / О. Петрик // Lwowsko-Rzeszowskie Zeszyty Naukowe (Львівсько-Ряшівські наукові зошити) Rultura – Sztuka – Edukacja – Terapia w perspektywie interdyscyplinarej. – Rzeszów – Львів : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego. – W. № 2, – 2014. – С. 189–196.
  66. Підлипська А. Дисципліна «Хореографічна критика» в системі підготовки фахівця танцювального мистецтва у закладах вищої освіти України. Танцювальні студії, 2018, 1: 70-80. URL: http://dancestudios.knukim.edu.ua/article/download/142014/139571
  67. Підлипська А. Критика сучасного балету в Україні: наукові та мистецькі риси. Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, 2018, 3: 343-347. URL: http://journals.uran.ua/visnyknakkkim/article/download/147524/146885
  68. Підлипська А. Критика хореографічного мистецтва в сучасній Україні. Вісник КНУКіМ. Серія «Мистецтвознавство», 2016, 35: 99-107. URL: http://arts-series-knukim.pp.ua/article/download/158249/157635
  69. Підлипська А. Тенденції розвитку наукових досліджень у галузі хореографічної культури в Україні. Культура і сучасність, 2011, 2: 207-210.
  70. Підлипська А. Художня критика хореографії як інтерпретація. Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство, 2018, 11: 130-134.
  71. Плахотнюк O. Кінезіологія танцю та арт-терапія як педагогічна складова підготовки фахівця хореографічного мистецтва / O.  А. Plakhotnyuk // Kultura fizyczna, pedagogika, zdrowie i fizjoterapia [monografia], redak. O. Zabolotna. – Starogard Gdański : Pomorskiej Szkoły Wyższej, 2020 – Р. 138–146. URL: https://zenodo.org/record/4086115#.YX1R86Swm71
  72. Плахотнюк О. А. Хореографічні конкурси та їх значення в менеджменті танцювальної культури України / О. А. Плахотнюк // Менеджмент соціокультурної діяльності [Колективна монографія]. – Львів : Растер-7, 2018. – С. 201–207. URL: Плахотнюк О. А. Хореографічні конкурси та їх значення в менеджменті танцювальної культури України
  73. Плахотнюк О. А.Інклюзивна мистецька освіта: проблеми та перспективи / О. А. Плахотнюк // зб. матер. Всеукр. семін-практ., «Інноваційні технології в сучасному просторі» (Львів – Броди, 23–24 листопада 2021 р.) / упоряд. Н. В. Воляник. О. А. Плахотнюк. – Броди : Видавництво «Просвіта», 2022 – С. 6–14.
  74. Плахотнюк О. А.Хореографічні конкурси – функціонування у віддзеркаленні сучасної танцювальної культури України / О. А. Плахотнюк // зб. наук. праць. «Музичне мистецтво ХХІ століття – історія, теорія, практика» : науковий журнал. Інституту музичного мистецтва Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. – Дрогобич – Кельце – Каунас – Алмата : Посвіт, 2017. – Вип. 2 – С. 122–128. (ISSN 2518-721Х, збірник включений до міжнародних науково-метричних баз РІНЦ та Google Scholar).URL: Плахотнюк О. А. Хореографічні конкурси – функціонування у віддзеркаленні сучасної танцювальної культури України
  75. Плахотнюк О. Відео лекція (28.01.2023 р.) «Зросійщення українського хореографічного мистецтва: проблематика та можливі шляхи вирішення»  / «ART-ПОСТ.UA». «Яскрава країна» URL: https://youtu.be/LsBIM9c26g
  76. Плахотнюк О. Відео лекція (28.01.2023 р.) «Фольклорний танець України, новітнє сприйняття через призму розвитку сучасної хореографії»  / «ART-ПОСТ.UA». «Яскрава країна» .URL : /https://youtu.be/Tg5Go3wl3iM
  77. Плахотнюк О. Етносвітогляд фольклорного танцю в мистецькому просторі сучасності.  Актуальні питання гуманітарних наук : Міжвузівський зб. наук. праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка – Дрогобич : Гельваніка, 2021. Вип. 35. Т. 5. С. 4–8. URL: Плахотнюк Етносвітогляд фольклорного танцю в мистецькому просторі сучасності
  78. Плахотнюк О. Стилі і напрямки сучасного хореографічного мистецтва / О. Плахотнюк // зб. наук. праць. Вісник Міжнародного Слов’янського університету. Серія мистецтвознавство. – Харків : 2007. – Вип. № 1. –Т. Х. – С. 32–36. URL: Plakhotniuk-O.-Styli-i-napriamky-suchasnoho-khoreohrafichnoho-mystetstva
  79. Плахотнюк О. Творчість Тараса Шевченка на балетній сцені. Вісник Львівського університету. Серія: Мистецтвознавство. 2014. №. 15. С. 171–176.
  80. Плахотнюк О. Дослідницькі горизонти хореографічного мистецтва України. Всеукр. наук.-практ. конф.: Хореографічна освіта і мистецтво України в контексті європейських та світових тенденцій (Київ, 21–22 квітня 2017 р.). Київ : КНУКіМ, 2017. С. 68-74. URL: Плахотнюк О. А. Дослідницькі горизонти хореографічного мистецтва України
  81. Плахотнюк О.Наукова складова освітніх програм галузі знань 02 «Культура та мистецтво» спеціальність 024 «Хореографія». Гарант освітньої програми спеціальності 024 Хореографія: актуальні проблеми сьогодення. наук.-метод. видання / упоряд. О.А. Плахотнюк. Львів : ЛНУ імені Івана Франка кафедра режисури та хореографії. 2022. С. 23–29.
  82. Плахотнюк О.Синтез мистецтва джаз-танцю і живопису: спорідненість, взаємовплив / О. А. Плахотнюк // зб. наук. праць. Вісник Львівської національної академії мистецтв. – 2017. – Вип. 32. – С. 115–120. URL: http://doi.org/10.5281/zenodo.1068630http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlnam_2017_32_12
  83. Плахотнюк О.Хореографічне мистецтво – наукове сприйняття, в освітніх процесах підготовки здобувачів вищої освіти спеціальності хореографія. Хореографічна культура – мистецькі виміри» [упоряд. О. А. Плахотнюк]. Львів : Кафедра режисури та хореографії факультету культури і мистецтв ЛНУ імені Івана Франка, 2021. Вип. 10. С. 6–9.
  84. Плахотнюк О., Дем’янчук А. Наукова складова освітньо-наукових програм галузі знань 02 «Культура та мистецтво», спеціальність: 024 «Хореографія». Третій рівень освіти в Україні: особливості підготовки наукових та науково-педагогічних кадрів у сучасних умовах війни : матеріали всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації, 27 червня – 7 серпня 2022. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2022. С. 313–319.
  85. Поздняков О. Побутові танці у сучасній хореографії: термінологічний аспект. Вісник КНУКіМ. Мистецтвознавство : зб. Наук. Пр. / голов ред. М. М. поплавський ; КНУКіМ. К. : Вид. центр КГУКіМ, 2012. Вип. 26. С. 130-134.
  86. Поплавський М. М. Менеджер культури: Підручник. – К. : Вища Школа, 1993. 155 с. : іл.
  87. Поплавський М.М. Шоу-бізнес: теорія, історія, практика. Підручник. – К.. 2001. – 560 с.
  88. Про наукову і науково-технічну діяльність: Закон України від 13. 12. 1991 року, № ХІІ, з доповненнями № 1377-ІУ (1377-15) від 11. 12. 2003 р.
  89. Про особливості запровадження переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2015 року № 266. URL: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z1460-15
  90. Пшенична Є. Синтез мистецтв як основа хореографічної композиції у стилі контемпорарі. URL: http://ekhsuir.kspu.edu/xmlui/bitstream/handle/123456789/14311/Pshenychna_fkm_2021.pdf?sequence=1
  91. Ребуха Л. Методологія наукових досліджень: способи пошуку та опрацювання наукової інформації. Постановка та обґрунтування актуальності проблеми. URL: https://scholar.archive.org/work/g2dqu7ipqvewrjlkjkvdcslnve/access/wayback/https://pednauk.cuspu.edu.ua/index.php/pednauk/article/download/577/518/
  92. Романчук О., Коваль Р., Сосіна В. Лексико-семантичні особливості термінології хореографії у французькій мові. Відповідальна за випуск С. 247-249. URL: https://lingua.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2022/02/Tezy-zvitnoi-naukovoi-konferentsii-za-2021-rik.pdf#page=248
  93. Русанова М. Казка як літературна основа хореографічних творів. Молодий вчений. 2020. №11. С. 359–361.
  94. Самая Т. Художня критика в галузі естрадного мистецтва: проблемні питання. Засновник і видавець: Рівненський державний гуманітарний університет, 2015, 174. URL: http://rshu.edu.ua/images/nauka/ukr_kult_min_such_rozv_nm_vip21.pdf#page=174
  95. Сапего Я. Національний академічний ансамбль пісні й танцю України “Гуцулія” як феномен хореографічної культури Прикарпатського регіону / Я. К. Сапего // Культура України. Серія : Культурологія: зб. наук. пр. Харків. держ. акад. культури. – Харків : ХДАК, 2017. – Вип – С. 225-234. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kukl_2017_55_24
  96. Селігей П. Світло і тіні наукового стилю : Монографія / НАН України. Інститут мовознавства ім. О. О. Потебні / П. Селігей. К. : Вид. дім «Києво-Могилянська академія», 2016. 627 с.
  97. Семеног О. Культура наукової української мови : навч. посіб. /
    О. Семеног. 2-ге вид., стереотип. К. : ВЦ «Академія», 2012. 216 с. (Серія «Альма-матер»).
  98. Семеног О. Читання і компресія наукового тексту у професійній діяльності педагогічних працівників. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка, 2010, 4. URL: http://magazine.mdpu.org.ua/index.php/nv/article/download/356/300
  99. Семиченко В., Артюшина К. Формування методологічної компетентності молодих вчених. 2021. URL: http://surl.li/fofyz
  100. Синиця І. Нове фахове видання з термінології. Українська мова, 2011. URL: http://dspace.nbuv.gov.ua/bitstream/handle/123456789/42855/14-Synytsia.pdf?sequence=1
  101. Синчак О. Семіотична “квінтесенція” танго. 2007. URL: http://surl.li/fofzt
  102. Сичова О. Типи мистецьких фестивалів і конкурсів у сучасній Україні. Мистецтвознавчі записки, 2013, 24: 257-262. URL: https://kmaecm.edu.ua/wp-content/uploads/2021/06/mystecztvoznavchi-zapysky.-2013-rik.pdf#page=257
  103. Стогній Д., Сергійчук А. Новизна розвитку experimental dance на поприщі сучасного мистецтва. 2021. PhD Thesis. URL: http://libs.mfknukim.mk.ua/xmlui/bitstream/handle/123456789/1925/1.4.pdf?sequence=1&isAllowed=y
  104. Теребун Д. Джаз та суміжні види мистецтва: на перехрестях шляхів. Мистецтвознавчі записки, 2014, 25: 129-135. URL: https://elibrary.ru/item.asp?id=22152509
  105. Ткаченко А. Художній образ як засіб підготовки фахівців сценічного мистецтва. Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Теорія та практика управління педагогічним процесом». Одеса, 2017. С. 128–130.
  106. Трунова І. Деякі аспекти проведення культурно-мистецьких фестивалів у Хмельницькій області: початок ХХІ століття. Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, 2014, 1.1: 105-112. URL: http://journals.uran.ua/visnyknakkkim/article/download/137903/134854
  107. Тураш, Д., Домазар. С. Розвиток психофізичного апарату танцівника танцтеатру як передумова усвідомленої тілесності. Молодий вчений, 2019, 9 (73). С. 146-149. URL: https://molodyivchenyi.ua/index.php/journal/article/download/2140/2121/
  108. Турчин Т. Опанування специфіки наукової мови як передумова підготовки наукового тексту. 2019. URL: http://lib.ndu.edu.ua:8080/jspui/bitstream/123456789/1666/1/10.pdf
  109. Фадєєва Л. До питання про охорону музично-драматичних творів. 2020. URL: https://ndipzir.org.ua/wp-content/uploads/2020/12/Tezy_18_09_2020.pdf#page=180
  110. Федькова І. Англіцизми у складі хореографічної термінології Мова та мовлення: лінгвокультурологічний, комунікативний та дидактичний аспекти : збірник матеріалів І Міжнародної науково-практичної конференції, м. Кам’янець-Подільський, 20-21 листопада 2019 р. / редкол. Т. В. Калинюк (відп. ред.) та ін. Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019. 272 с. URL: http://surl.li/fnvhw
  111. Федькова І. Синонімічний ряд із домінантою «танцювати» в хореографічній лексиці сучасної української мови // Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка : Збірник за підсумками звітної наукової конференції викладачів, докторантів і аспірантів. Вип. 9. Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, інформаційно-видавничий відділ, 2018. 265-271. URL: https://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/6810/Fedcova.pdf?sequence=1
  112. Федькова І. Хореографічна лексика в XIX ст. (на матеріалі словника української мови П. П. Білецького-Носенка). // Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка : Збірник за підсумками звітної наукової конференції викладачів, докторантів і аспірантів. Вип. 18. Т.3.  Кам’янець-Подільський : Аксіома, 2020. С. 326-330.
  113. Фриз П. Мова танцю як засіб виявлення смислових цінностей хореографічної культури. Рідне слово в етнокультурному вимірі, 2013, 2013. С. 537-543.
  114. Холов Т. Аматорське хореографічне мистецтво як джерело збереження національної традиції / Т.І. Холов // Cучасне хореографічне мистецтво: підґрунтя тенденції перспективи розвитку: навч.-методич., посіб. / упоряд. О. Плахотнюк. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, кафедра режисури та хореографії, 2020. – Ч. III – С. 131–133. URL:  Холов Т.І. Аматорське хореографічне мистецтво як джерело збереження національної традиції
  115. Хухра Л. Поняття та напрямки синтезування хореографічного та образотворчого мистецтва. Молодий вчений, 2019, 8 (72). С. 33-35. https://molodyivchenyi.ua/index.php/journal/article/download/2261/2245/
  116. Цимбал І. Психологічні чинники розуміння іншомовних наукових текстів. 2013. URL: http://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/22934/Tsymbal.pdf?sequence=1
  117. Чепалов О. Філософія танцю. Передовий досвід українських учених. Танцювальні студії, 2018, 2: 10-17. URL: http://dancestudios.knukim.edu.ua/issue/download/9345/4094#page=10
  118. Чепалов О. Хореологія – теорія хореографічного мистецтва (перспективи становлення у науковій та навчальній практиці). Проблеми сучасності: культура, мистецтво, педагогіка: зб. наук. пр./Луган. держ. ін-т культури і мистецтв. Луганськ, 2007. С. 172-180.
  119. Чепалов О. Хореологія як наука: культурологічні та мистецтвознавчі аспекти. Танцювальні студії. Вип. 1. С. 16-27. https://doi.org/10.31866/2616-7646.1.2018.140392
  120. Чепалов О. Хореологія як наукова дисципліна (Пролегомени). Культура і сучасність: Альманах. К., 2004. С. 80–87.
  121. Шабанова Т. Тема лекції: «Рух – категорія буття» / Т. Шабанова // Всеукраїнський міждисциплінарні відкриті лекцій/практикуми «Мистецтво. Війна. Ми.», координатор О. А. Плахотнюк.(12 травня 2022 р.) – URL: https://youtu.be/e9dr_cDZ6y4
  122. Шалапа С. Ретроспективний аналіз становлення системи запису танцю. Мистецтвознавчі записки, 2017, № 31. С. 317-324. URL: http://journals.uran.ua/mz/article/download/150157/149329
  123. Шариков Д. Балетний понятійно-категоріальний апарат хореографічної культури. Міжнародний науковий журнал «Науковий огляд». Том 5. № 4. 2014 URL: https://www.naukajournal.org/index.php/naukajournal/article/viewFile/218/348
  124. Шариков Д. Дефініція хореографічної культури: функції та система закономірностей існування. Paradigm of knowledge, 2015, 1 (4). URL: https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/6361/1/398-1687-1-PB.pdf
  125. Шариков Д. Мистецтвознавча дисципліна хореологія як феномен художньої культури. У 3 ч. Ч. 3. : Типологія хореографії. Київ: КиМУ, 2013. 90 с.
  126. Шариков Д. Мистецтвознавча наука хореологія як феномен художньої культури. У 3 ч. Ч. 1.: Філософія балету та онтологія танцю. Київ: КиМУ, 2013. 204 с. URL: https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/4244.
  127. Шариков Д. Мистецтвознавча наука хореологія як феномен художньої культури. У 3 ч. Ч. 2. : Історія та художня практика хореографічної культури. Київ: КиМУ, 2013. 204 с.
  128. Шариков Д. Новітня теорія танцю першої половини хх століття за методом рудольфа фон лабана. Вісник Львівського університету. Серія мистецтвознавство, 2015, № 16. URL: http://publications.lnu.edu.ua/bulletins/index.php/artstudies/article/viewFile/3257/3313
  129. Шариков Д. Теорія й історія хореографічної культури – «хореологія» як мистецтвознавча наука. Вісник Львівського національного університету імені Івана Франка. Серія мист-во. 2012. Вип. 11. С. 261–266.

Силабус: Сучасні проблеми хореології

Завантажити силабус