Педагогічна (асистентська) практика 026 Сценічне мистецтво (Акторське мистецтво драматичного театру і кіно)
Тип: Нормативний
Кафедра: театрознавства та акторської майстерності
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
11 | 6 | Диференційований залік |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
11 | КМА-1м | доцент Циганик М. І. |
Опис курсу
«Педагогічна (асистентська) практика» – курс навчального комплексу фундаментальних дисциплін, який посилює науково-дослідницьку підготовку студентів.
Мета практики – поглиблене ознайомлення студентів із досвідом та методами викладання у вишах, закріплення знань, отриманих у процесі навчання з дисциплін «Майстерність актора», «Методика викладання сценічного мистецтва», «Педагогіка вищої школи», формування навичок роботи у театральному або іншому колективі/закладі мистецтва або культури на викладацькій та педагогічній посадах.
Завдання практики:
ознайомитися з програмами навчальних курсів факультету культури і мистецтва;
формування у студентів-магістрів психолого-педагогічних і методичних умінь викладання відповідних навчальних дисциплін у системі вищої школи;
вироблення вмінь організації основних форм навчання у вищій школі, застосування сучасних технологій і методик навчання;
формування вмінь професійного і педагогічного спілкування зі студентською аудиторією;
виховання в магістрів досвіду викладацької роботи, морально-етичних якостей викладача вищої школи, індивідуального творчого стилю педагогічної діяльності, потреби в самоосвіті.
Студент має навчитись:
планувати лекційні та практичні заняття на період педагогічної практики, розробляти конспекти занять і проводити пробні та залікові заняття;
аналізувати власні заняття та заняття викладачів кафедри театрознавства та акторської майстерності і студентів-практикантів;
відвідувати залікові заняття студентів-колег по практиці та брати участь у їх обговоренні;
систематично аналізувати свою практичну діяльність, вести щоденникові записи.
Рекомендована література
Ващенко Г.Г. Загальні методи навчання: Підр. для педагогів. – К.: Українська видавнича спілка, 1997. – 410 с.
Галузинський І.М., Євтух М.Б. Педагогіка: теорія та історія. – К.: Вища школа, 1995. – 244 с.
Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід: методичний посібник. Автори-укладачі О. Пометун, Л. Пироженко.–К.: А.П.Н, 2002.– 135с.
Пєхота О. М. Освітні технології : [навч. – метод. посібн.] /Пєхота О. М., Кіктенко А. З., Любарська О. М. та ін ]; за ред. О. М. Пєхоти. – К. : А.С.К., 2001. – 256 с.
Матеріали
Силабус курсу “Педагогічна (асистентська) практика” (акторське мистецтво)