Майстерність актора
Тип: Нормативний
Кафедра: театрознавства та акторської майстерності
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
1 | 6 | Іспит |
2 | 6 | Іспит |
3 | 7 | Залік |
4 | 7 | Іспит |
5 | 7.5 | Немає |
6 | 5.5 | Іспит |
7 | 6.5 | Залік |
8 | 6.5 | Немає |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
1 | 32 | КМА-11 | |
2 | 48 | КМА-11 | |
3 | 48 | Кучинський В. С. | КМА-21 |
4 | 48 | Кучинський В. С. | КМА-21 |
5 | 48 | Гапа О. Є. | КМА-31 |
6 | 80 | Гапа О. Є. | КМА-31 |
7 | 64 | Боровська Л. З. | КМА-41 |
8 | 42 | КМА-41 |
Лабораторні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
1 | 16 | КМА-11 | |
2 | 16 | КМА-11 | |
3 | 16 | КМА-21 | |
4 | 16 | КМА-21 | |
5 | 16 | КМА-31 | |
6 | 16 | КМА-31 | |
7 | 16 | КМА-41 | Магденко К. Є. |
8 | 16 | КМА-41 | Магденко К. Є. |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
1 | 48 | КМА-11 | |
2 | 48 | КМА-11 | |
3 | 48 | КМА-21 | Кучинський В. С. |
4 | 48 | КМА-21 | Кучинський В. С. |
5 | 48 | КМА-31 | Гапа О. Є. |
6 | 80 | КМА-31 | Гапа О. Є. |
7 | 64 | КМА-41 | |
8 | 42 | КМА-41 |
Опис курсу
Курс розроблено таким чином, щоб надати учасникам необхідні знання, обов’язкові для того, щоб виявити і розкрити творчу індивідуальність актора, виховати почуття творчої відповідальності, наполегливості, точності при виконанні сценічного завдання, а також прищепити здатність до самостійної роботи. Тому в курсі представлені процеси та інструменти, які потрібні для набуття високого кваліфікаційного рівня професійності актора.
Після завершення цього курсу студент буде :
Знати:
Методи акторського виховання, розроблені реформатором українського театру Лесем Курбасом.
Творчість В. Мейєрхольда, Є. Вахтангова, А. Арто, Б. Брехта, О. Товстоногова, М. Мельтініса, П. Брука, В. Ґротовського, Є. Барби та інших видатних митців ХХ століття.
Вміти:
Використовувати у своїй роботі відкриті ними методологічні підходи і закони при розв’язанні творчих проблем.
Використовувати матеріал життєвих і мистецьких спостережень у роботі над етюдами та ролями.
Вивчати власну психофізичну природу відкривати у ній не опановані сторони і оволодівати ними.
Розвивати творчу уяву і фантазію, самостійну роботу думки.
Проводити самостійний розбір п’єси та ролі