Програма Звітної конференції за 2019 р.
СЕКЦІЯ КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВ
Керівник секції – доц. Крохмальний Р.О.
Секретар секції – доц. Величко О.Б.
П л е н а р н е з а с і д а н н я – 6 лютого, 10 год 00 хв
- Про наукову роботу факультету культури і мистецтв у 2019 р.
Завдання та перспективи на 2020 р. Доц. Крохмальний Р.О.
ПІДСЕКЦІЯ БІБЛІОТЕЧНОЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ СПРАВИ
Аудиторія 18, вул. Валова, 18
Керівник підсекції – доц. Демчук Н.Р.
Секретар підсекції – асист. Білоусова Р.З.
З а с і д а н н я – 6 лютого, 12 год 30 хв
- Проблеми якості освіти в умовах сучасного інформаційного суспільства. Доц. Крохмальний Р.О.
- Освітня програма як нормативний документ сучасної освітньої діяльності: спеціальність у розрізі дисциплінарної парадигми. Доц. Демчук Н.Р.
- Бібліографічна наука і практика в епоху електронних комунікацій. Доц. Біловус Г.Г.
- Сучасна українська термінографія бібліотекознавства й бібліографії. Асист. Білоусова Р.З.
- Дисципліна “Законодавче забезпечення інформаційної діяльності”
в навчальній парадигмі фахівців ІБАС. Асист. Мудроха В.О.
- Дистанційні інформаційні сервіси бібліотек закладів вищої освіти. Асист. Ржеуський А.В.
- Діяльність Літературної Фундації імені Михайла Качковського
(1904-1905). Ст. викл. Пугач Л.Ю.
- Перші українські просвітницькі періодичні видання в Галичині
(60-ті роки ХХ ст.). Доц. Седляр О.В.
- Історія бібліотеки Михайла Павлика у висвітленні архівних джерел. Асист. Чирук Є.Г.
- Атестація як найвища форма підвищення кваліфікації бібліотечних працівників. Ст. викл. Цвіркун І.О.
Підсекція менеджменту соціокультурної діяльності
Аудиторія 13, вул. Валова, 18
Керівник підсекції – проф. Козаренко О.В.
Секретар підсекції – доц. Белінська Л.С.
З а с і д а н н я – 6 лютого, 12 год 30 хв
- Коментар як результат культурного діалогу та феномені відчуження в українській музиці ХІХ–ХХІ ст. Проф. Козаренко О.В.
- Специфіка діяльності закладів культури об’єднаних територіальних громад в умовах децентралізації влади в Україні. Проф. Максимчук М.В.
- Джерела формування етосу галицької духовної еліти на початку ХХ ст. Доц. Белінська Л.С.
- Соціокультурна побутова адаптація українців з Польщі в УРСР
(1944-1991). Доц. Данилиха Н.Р.
- Задум, відтворення і сприйняття: соціокультурні особливості та культурні можливості. Доц. Дядюх-Богатько Н.Й.
- Особливості практичної підготовки менеджерів соціокультурної сфери. Доц. Сирота Л.Б.
- Семіосфера культури в сучасному освітньому просторі України. Асист. Шевчук А.В.
- Між античністю та сьогоденням: Stile concitato Клаудіо Монтеверді. Асп. Мішин В.Ю.
- Від алюзії до етико-стильової моделі сучасності: Orient творчості Моцарта. Асп. Младенова Т.В.
Підсекція музичного мистецтва
Актова зала ім. А. Кос-Анатольського, вул. Валова, 18
Керівник підсекції – проф. Тайнель Е.З.
Секретар підсекції – доц. Жигаль З.М.
П е р ш е з а с і д а н н я – 6 лютого, 12 год 30 хв
- Особливості адаптації в українській школі основних принципів і методів угорської музично-педагогічної концепції Золтан Кодая.
Проф. Тайнель Е.З.
- Особливості впровадження ідей української етнопедагогіки в сучасний виховний процес дошкільного навчального закладу. Доц. Жигаль З.М.
- Галицькі родини в організації розвитку та популяризації
культурно-мистецького життя Галичини до 1939 р. Доц. Король О.М.
- Виконавська та творча складова роботи концертмейстера.
Доц. Величко О. Б.
- До питання пошуків шляхів і методів формування ключових компетентностей у студентів з вадами зору на заняттях з фортепіано у ЗВО. Ст. викл. Юзюк Н.Ф.
- Методика роботи над репертуаром для баяна й акордеона у ЗВО педагогічного спрямування. Ст. викл. Кайсін В.В.
- Особливості використання різних вокальних технік у педагогічній практиці майбутнього вчителя музичного мистецтва. Ст. викл. Бень Г.Л.
- Інтонаційно-звукова мова вокаліста як засіб розкриття змісту музичних творів. Асист. Базів Є.Є.
- Прийоми й етапність педагогічних дій в роботі над фортепіанними творами в класі фортепіано у ЗВО. Асист. Берегуляк Л.І.
- Удосконалення виконавської підготовки баяніста в процесі самостійної роботи. Асист. Ващишин С.І.
Д р у г е з а с і д а н н я – 6 лютого, 14 год 00 хв
- Роль концертмейстера в розучуванні хорових творів
А.Й. Кос-Анатольського. Асист. Голубейко Н.М.
- Фольклорні традиції в сучасній бандурній музиці. Асист. Гриб О.А.
- Методологічні аспекти ознайомлення та використання сопілки на уроках музичного мистецтва. Асист. Довгаль О.О.
- Інноваційні методи музично-виховної роботи в дошкільних закладах. Асист. Кукул О.М.
- Особливості розучування музичних творів у класі бандури.
Асист. Кунта О.П.
- Сучасний погляд на значення дихання у роботі над вокальним репертуаром. Асист. Маковецька І.Г.
- Особливості організаторсько-музичної діяльності Лесі Деркач. Асист. Скрипченко-Карпінська Є.І.
- Значення і роль педагога-хормейстера в українському хоровому мистецтві. Асист. Теодорович С.О.
- Проблеми музикотерапії. Історичний аспект. Асист. Швецова М.М.
Підсекція музикознавства та хорового мистецтва
Аудиторія 1, вул. Валова, 18
Керівник підсекції – проф. Медведик Ю.Є.
Секретар підсекції – доц. Салдан С.О.
З а с і д а н н я – 6 лютого, 12 год 00 хв
- Апокрифіка як важливе джерело змісту поетичних текстів українських барокових духовних пісень. Проф. Медведик Ю.Є.
- Психологічні особливості диригентської діяльності. Доц. Лазаревська О.М.
- Речитативний жанр у вокальному репертуарі гуцульського традиційного похорону: мелогенетичні аспекти. Доц. Коломиєць О.І.
- Українська духовна музика в концертній діяльності чоловічої хорової капели “Дударик”. Асист. Патер А.Р.
- Мистецтво евритмії Рудольфа Штайнера: філософські витоки.
Доц. Салдан С.О.
- На початку зіркового шляху: штрихи до портрета диригента
Артура Родзінського. Доц. Ферендович М.В.
- Деякі аспекти музичної етики церковного співу. Доц. Камінська М.М.
- Заслужений академічний Буковинський ансамбль пісні і танцю України
ім. А. Кушніренка (до 75-ліття колективу). Ст. викл. Кушніренко О.А.
- Текст і надтекст у композиторській творчості. До питання дефініції стилю. Доц. Дубровний Т.М.
- Творча спадщина Євгена Вахняка у світлі хорових традицій Галичини. Асист. Чучман В.М.
ПІДСЕКЦІЯ ТЕАТРОЗНАВСТВА
Аудиторія ім. Леся Курбаса, вул. Валова, 18
Керівник підсекції – проф. Козак Б.М.
Секретар підсекції – доц. Гарбузюк М.В.
З а с і д а н н я – 6 лютого, 12 год 00 хв
- Дати приїзду та першого виступу Марії Заньковецької у Станіславові 1905 р. Проф. Козак Б.М.
- Драматург Кароль Бжозовський та його твори на сцені Польського театру у Львові (1880). Доц. Гарбузюк М.В.
- Тема посттравматичного синдрому в сучасній сценічній практиці України: камерний вимір (2014-2019). Доц. Максименко С.М.
- Письменники-молодомузівці як театральні критики на сторінках часопису “Діло” в 20-30 роках ХХ ст. Доц. Циганик М.І.
- Килим як Інший. Орієнтальні килими в Гетьманщині (1648-1782). Доц. Когут Г.В.
- Державна дитяча театральна школа у м. Одесі – єдина в Україні. Доц. Баша О.П.
- Новаторські вистави на сценах українських театрів Галичини
20-30 років ХХ ст. у процесі формування модерної національної ідентичності. Ст. викл. Лаврентій Р.Я.
- Театральний педагог: у театрі і для театру. Ст. викл. Рой У.В.
- Публіцистична спадщина Юліана Дороша у львівському журналі “Кіно”
в 30 роки ХХ ст. Асист. Патрон І.В.
- Театральна публіка як невід’ємний компонент західноукраїнської театральної критики 1930-1940 років. Асист. Роса-Лаврентій С.І.
- Сценографічне рішення Євгена Лисика до балету “Есмеральда”
Цезара Пуні (Львівський державний академічний театр опери та балету, 1988). Асист. Романюк М.Д.
ПІДСЕКЦІЯ ХОРЕОГРАФІЇ (ХОРЕОЛОГІЇ)
Аудиторія 40, вул. Валова, 18
Керівник підсекції – проф. Петрик О.О.
Секретар підсекції – асист. Домазар С.О.
П е р ш е з а с і да н н я – 6 лютого, 12 год 00 хв
- Духовні основи у створенні художнього образу в мистецтві. Доц.Дем’янчук А.Л.
- Формування фахових предметних компетентностей хореографа в системі освітніх процесів у класичному університеті. Доц. Плахотнюк О.А.
- Структурно-функціональна модель формування професійної культури майбутніх фахівців хореографії у закладі вищої освіти.
Доц. Безрученков Ю.В.
- Терміни танцювального мистецтва у сучасній хореографічній лексикографії. Доц. Луньо П.Є., асист. Маркевич С.Л.
- Психологічно-педагогічні чинники процесу створення творчих кваліфікаційних робіт бакалаврів і магістрів. Доц. Лань О.Б.
- Фундаментальні поняття про тіло танцівника в хореографії. Асист. Безпаленко Ю.В.
- Ж. Ж. Новер – реалістична балетна пантоміма. Асист. Сидорук С.М.
- Теорія та методика викладання сучасного бального танцю у навчанні хореографічному мистецтву в класичному університеті. Асист. Шіт Т.М.
- Формування етно-фольклорних компетентностей майбутніх хореографів. Асист. Мосійчук Ю.О.
Д р у г е з а с і да н н я – 6 лютого, 14 год 00 хв
- На перетині аматорського та професійного хореографічного мистецтва України середини ХХ ст. Асист. Холов Т.І.
- Мізансцена – репрезентативна конвенція танцювального перформенсу.
Асист. Літовченко О.А.
- Питомі народно-танцювальні риси та їхні полістильові синтезування в практиці баяніста-концертмейстера закладу вищої освіти. Асист. Кундис Р.Ю.
- Музично-хореографічна складова реформаторського театру Леся Курбаса. Асист. Настюк О.І.
- НІ-маніфест Івон Райнер і його вплив на подальший розвиток танцювального мистецтва. Асп. Кондратєва М.В.
- Філософія танцю постмодерну у контексті актуальності мистецтва. Асист. Байдіна А.О.
- Змістовний компонент дисципліни “Теорія і методика викладання народно-сценічного танцю” у класичному університеті. Асист. Колесник С.І.
- Методичні особливості вивчення екзерсису народно-сценічного танцю біля опори для студенів молодших курсів. Асист. Домазар С.О.
- Ознаки виконавської майстерності в курсі народно-сценічного танцю студенів старших курсів. Асист. Кіптілова Н.В.