Програма Звітної конференції за 2019 р.

03.02.2020 | 08:23

СЕКЦІЯ КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВ

Керівник секції – доц. Крохмальний Р.О.

Секретар секції – доц. Величко О.Б.

 

П л е н а р н е  з а с і д а н н я – 6 лютого, 10 год 00 хв

  1. Про наукову роботу факультету культури і мистецтв у 2019 р.

Завдання та перспективи на 2020 р. Доц. Крохмальний Р.О.

 

 

ПІДСЕКЦІЯ БІБЛІОТЕЧНОЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ СПРАВИ

 

Аудиторія 18, вул. Валова, 18

Керівник підсекції – доц. Демчук Н.Р.

Секретар підсекції – асист. Білоусова Р.З.

 

З а с і д а н н я – 6 лютого, 12 год 30 хв

  1. Проблеми якості освіти в умовах сучасного інформаційного суспільства. Доц. Крохмальний Р.О.
  2. Освітня програма як нормативний документ сучасної освітньої діяльності: спеціальність у розрізі дисциплінарної парадигми. Доц. Демчук Н.Р.
  3. Бібліографічна наука і практика в епоху електронних комунікацій. Доц. Біловус Г.Г.
  4. Сучасна українська термінографія бібліотекознавства й бібліографії. Асист. Білоусова Р.З.
  5. Дисципліна “Законодавче забезпечення інформаційної діяльності”

в навчальній парадигмі фахівців ІБАС. Асист. Мудроха В.О.

  1. Дистанційні інформаційні сервіси бібліотек закладів вищої освіти. Асист. Ржеуський А.В.
  2. Діяльність Літературної Фундації імені Михайла Качковського

(1904-1905). Ст. викл. Пугач Л.Ю.

  1. Перші українські просвітницькі періодичні видання в Галичині

(60-ті роки ХХ ст.). Доц. Седляр О.В.

  1. Історія бібліотеки Михайла Павлика у висвітленні архівних джерел. Асист. Чирук Є.Г.
  2. Атестація як найвища форма підвищення кваліфікації бібліотечних працівників. Ст. викл. Цвіркун І.О.

 

Підсекція менеджменту соціокультурної діяльності

 

Аудиторія 13, вул. Валова, 18

Керівник підсекції – проф. Козаренко О.В.

Секретар підсекції – доц. Белінська Л.С.

 

З а с і д а н н я – 6 лютого, 12 год 30 хв

  1. Коментар як результат культурного діалогу та феномені відчуження в українській музиці ХІХ–ХХІ ст. Проф. Козаренко О.В.
  2. Специфіка діяльності закладів культури об’єднаних територіальних громад в умовах децентралізації влади в Україні. Проф. Максимчук М.В.
  3. Джерела формування етосу галицької духовної еліти на початку ХХ ст. Доц. Белінська Л.С.
  4. Соціокультурна побутова адаптація українців з Польщі в УРСР

(1944-1991). Доц. Данилиха Н.Р.

  1. Задум, відтворення і сприйняття: соціокультурні особливості та культурні можливості. Доц. Дядюх-Богатько Н.Й.
  2. Особливості практичної підготовки менеджерів соціокультурної сфери. Доц. Сирота Л.Б.
  3. Семіосфера культури в сучасному освітньому просторі України. Асист. Шевчук А.В.
  4. Між античністю та сьогоденням: Stile concitato Клаудіо Монтеверді. Асп. Мішин В.Ю.
  5. Від алюзії до етико-стильової моделі сучасності: Orient творчості Моцарта. Асп. Младенова Т.В.

Підсекція музичного мистецтва

 

Актова зала ім. А. Кос-Анатольського, вул. Валова, 18

 

Керівник підсекції – проф. Тайнель Е.З.

Секретар підсекції – доц. Жигаль З.М.

 

П е р ш е  з а с і д а н н я – 6 лютого, 12 год 30 хв

 

  1. Особливості адаптації в українській школі основних принципів і методів угорської музично-педагогічної концепції Золтан Кодая.

      Проф. Тайнель Е.З.

  1. Особливості впровадження ідей української етнопедагогіки в сучасний виховний процес дошкільного навчального закладу. Доц. Жигаль З.М.
  2. Галицькі родини в організації розвитку та популяризації

культурно-мистецького життя Галичини до 1939 р. Доц. Король О.М.

  1. Виконавська та творча складова роботи концертмейстера.

      Доц. Величко О. Б.

  1. До питання пошуків шляхів і методів формування ключових компетентностей у студентів з вадами зору на заняттях з фортепіано у ЗВО. Ст. викл. Юзюк Н.Ф.
  2. Методика роботи над репертуаром для баяна й акордеона у ЗВО педагогічного спрямування. Ст. викл. Кайсін В.В.
  3. Особливості використання різних вокальних технік у педагогічній практиці майбутнього вчителя музичного мистецтва. Ст. викл. Бень Г.Л.
  4. Інтонаційно-звукова мова вокаліста як засіб розкриття змісту музичних творів. Асист. Базів Є.Є.
  5. Прийоми й етапність педагогічних дій в роботі над фортепіанними творами в класі фортепіано у ЗВО. Асист. Берегуляк Л.І.
  6. Удосконалення виконавської підготовки баяніста в процесі самостійної роботи. Асист. Ващишин С.І.

 

Д р у г е  з а с і д а н н я – 6 лютого, 14 год 00 хв

 

  1. Роль концертмейстера в розучуванні хорових творів

А.Й. Кос-Анатольського. Асист. Голубейко Н.М.

  1. Фольклорні традиції в сучасній бандурній музиці. Асист. Гриб О.А.
  2. Методологічні аспекти ознайомлення та використання сопілки на уроках музичного мистецтва. Асист. Довгаль О.О.
  3. Інноваційні методи музично-виховної роботи в дошкільних закладах. Асист. Кукул О.М.
  4. Особливості розучування музичних творів у класі бандури.

      Асист. Кунта О.П.

  1. Сучасний погляд на значення дихання у роботі над вокальним репертуаром. Асист. Маковецька І.Г.
  2. Особливості організаторсько-музичної діяльності Лесі Деркач. Асист. Скрипченко-Карпінська Є.І.
  3. Значення і роль педагога-хормейстера в українському хоровому мистецтві. Асист. Теодорович С.О.
  4. Проблеми музикотерапії. Історичний аспект. Асист. Швецова М.М.

 

 

Підсекція музикознавства та хорового мистецтва

 

Аудиторія 1, вул. Валова, 18

 

Керівник підсекції – проф. Медведик Ю.Є.

Секретар підсекції – доц. Салдан С.О.

 

З а с і д а н н я – 6 лютого, 12 год 00 хв

  1. Апокрифіка як важливе джерело змісту поетичних текстів українських барокових духовних пісень. Проф. Медведик Ю.Є.
  2. Психологічні особливості диригентської діяльності. Доц. Лазаревська О.М.
  3. Речитативний жанр у вокальному репертуарі гуцульського традиційного похорону: мелогенетичні аспекти. Доц. Коломиєць О.І.
  4. Українська духовна музика в концертній діяльності чоловічої хорової капели “Дударик”. Асист. Патер А.Р.
  5. Мистецтво евритмії Рудольфа Штайнера: філософські витоки.

      Доц. Салдан С.О.

  1. На початку зіркового шляху: штрихи до портрета диригента

Артура Родзінського. Доц. Ферендович М.В.

  1. Деякі аспекти музичної етики церковного співу. Доц. Камінська М.М.
  2. Заслужений академічний Буковинський ансамбль пісні і танцю України

ім. А. Кушніренка (до 75-ліття колективу). Ст. викл. Кушніренко О.А.

  1. Текст і надтекст у композиторській творчості. До питання дефініції стилю. Доц. Дубровний Т.М.
  2. Творча спадщина Євгена Вахняка у світлі хорових традицій Галичини. Асист. Чучман В.М.

 

 

ПІДСЕКЦІЯ ТЕАТРОЗНАВСТВА

 

Аудиторія ім. Леся Курбаса, вул. Валова, 18

 

Керівник підсекції – проф. Козак Б.М.

Секретар підсекції – доц. Гарбузюк М.В.

 

З а с і д а н н я – 6 лютого, 12 год 00 хв

  1. Дати приїзду та першого виступу Марії Заньковецької у Станіславові 1905 р. Проф. Козак Б.М.
  2. Драматург Кароль Бжозовський та його твори на сцені Польського театру у Львові (1880). Доц. Гарбузюк М.В.
  3. Тема посттравматичного синдрому в сучасній сценічній практиці України: камерний вимір (2014-2019). Доц. Максименко С.М.
  4. Письменники-молодомузівці як театральні критики на сторінках часопису “Діло” в 20-30 роках ХХ ст. Доц. Циганик М.І.
  5. Килим як Інший. Орієнтальні килими в Гетьманщині (1648-1782). Доц. Когут Г.В.
  6. Державна дитяча театральна школа у м. Одесі – єдина в Україні. Доц. Баша О.П.
  7. Новаторські вистави на сценах українських театрів Галичини

20-30 років ХХ ст. у процесі формування модерної національної             ідентичності. Ст. викл. Лаврентій Р.Я.

  1. Театральний педагог: у театрі і для театру. Ст. викл. Рой У.В.
  2. Публіцистична спадщина Юліана Дороша у львівському журналі “Кіно”

в 30 роки ХХ ст. Асист. Патрон І.В.

  1. Театральна публіка як невід’ємний компонент західноукраїнської театральної критики 1930-1940 років. Асист. Роса-Лаврентій С.І.
  2. Сценографічне рішення Євгена Лисика до балету “Есмеральда”

Цезара Пуні (Львівський державний академічний театр опери та балету,           1988). Асист. Романюк М.Д.

 

 

ПІДСЕКЦІЯ ХОРЕОГРАФІЇ (ХОРЕОЛОГІЇ)

 

Аудиторія 40, вул. Валова, 18

 

Керівник підсекції – проф. Петрик О.О.

Секретар підсекції – асист. Домазар С.О.

 

П е р ш е  з а с і да н н я – 6 лютого, 12 год 00 хв

 

  1. Духовні основи у створенні художнього образу в мистецтві. Доц.Дем’янчук А.Л.
  2. Формування фахових предметних компетентностей хореографа в системі освітніх процесів у класичному університеті. Доц. Плахотнюк О.А.
  3. Структурно-функціональна модель формування професійної культури майбутніх фахівців хореографії у закладі вищої освіти.

      Доц. Безрученков Ю.В.

  1. Терміни танцювального мистецтва у сучасній хореографічній лексикографії. Доц. Луньо П.Є., асист. Маркевич С.Л.
  2. Психологічно-педагогічні чинники процесу створення творчих кваліфікаційних робіт бакалаврів і магістрів. Доц. Лань О.Б.
  3. Фундаментальні поняття про тіло танцівника в хореографії. Асист. Безпаленко Ю.В.
  4. Ж. Ж. Новер – реалістична балетна пантоміма. Асист. Сидорук С.М.
  5. Теорія та методика викладання сучасного бального танцю у навчанні хореографічному мистецтву в класичному університеті. Асист. Шіт Т.М.
  6. Формування етно-фольклорних компетентностей майбутніх хореографів. Асист. Мосійчук Ю.О.

 

Д р у г е  з а с і да н н я – 6 лютого, 14 год 00 хв

 

  1. На перетині аматорського та професійного хореографічного мистецтва України середини ХХ ст. Асист. Холов Т.І.
  2. Мізансцена – репрезентативна конвенція танцювального перформенсу.

Асист.  Літовченко О.А.

  1. Питомі народно-танцювальні риси та їхні полістильові синтезування в практиці баяніста-концертмейстера закладу вищої освіти. Асист. Кундис Р.Ю.
  2. Музично-хореографічна складова реформаторського театру Леся Курбаса. Асист. Настюк О.І.
  3. НІ-маніфест Івон Райнер і його вплив на подальший розвиток танцювального мистецтва. Асп. Кондратєва М.В.
  4. Філософія танцю постмодерну у контексті актуальності мистецтва. Асист. Байдіна А.О.
  5. Змістовний компонент дисципліни “Теорія і методика викладання народно-сценічного танцю” у класичному університеті. Асист. Колесник С.І.
  6. Методичні особливості вивчення екзерсису народно-сценічного танцю біля опори для студенів молодших курсів. Асист. Домазар С.О.
  7. Ознаки виконавської майстерності в курсі народно-сценічного танцю студенів старших курсів. Асист. Кіптілова Н.В.