Порядок розгляду заяв про поновлення та переведення студентів

05.01.2022 | 20:54

ПОРЯДОК РОЗГЛЯДУ ЗАЯВ ПРО ПОНОВЛЕННЯ ДО СКЛАДУ СТУДЕНТІВ ТА ПЕРЕВЕДЕННЯ З ІНШИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ У ЛЬВІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ІВАНА ФРАНКА

 

Для розгляду заяви на поновлення необхідно надіслати на електронну пошту ponovlennya@lnu.edu.ua документи:

         (подаються скановані копії (фотокопії))

  1. Заяву на ім’я ректора(Зразок заяви на поновлення)
  2. Документ, що посвідчує особу (паспорт).
  3. Довідку про присвоєння ІПН.
  4. Сертифікат ЗНО та інформаційну картку ЗНО згідно вимог спеціальності (освітньої програми), на яку здійснюється поновлення (лист МОН 1/9-507 від 09.08.2019 року);
  5. Документ про рівень акредитації відповідного напряму (спеціальності) та про акредитацію в цілому закладу вищої освіти, в якому навчався студент*.
  6. Академічну довідку*.
  7. Наказ про відрахування*

*для студентів, які відраховані з інших закладів вищої освіти

 

Документи на поновлення необхідно надіслати з 14 січня по 25 січня 2022 року від осіб, які були відраховані за результатами літньої сесії. Проведення співбесіди – 28 січня 2022 року.

Документи з питань переведення необхідно надіслати з 14 січня по 25 січня 2022 року. Переведення здобувачів вищої освіти проводиться за дозволом ректора закладу вищої освіти, з якого переводиться студент, та рішенням Приймальної комісії Університету. Переведення студентів на перший курс не здійснюється.

Для розгляду заяви про переведення необхідно надіслати на електронну пошту ponovlennya@lnu.edu.ua документи:

          (подаються скановані копії (фотокопії))

  1. Заяву на ім’я ректора закладу вищої освіти, в якому навчається студент, з відповідним записом ректора про згоду на переведення, скріпленим печаткою.
  2. Документ про рівень акредитації відповідного напряму (спеціальності) та про акредитацію в цілому закладу вищої освіти, в якому навчається студент.
  3. Заяву на ім’я ректора Університету.
  4. Залікову книжку.
  5. Сертифікат ЗНО та інформаційну картку ЗНО згідно вимог спеціальності (освітньої програми), на яку здійснюється переведення (лист МОН 1/9-507 від 09.08.2019 року);
  6. Документ, що посвідчує особу (паспорт).
  7. Довідку про присвоєння ІПН.
  8. Довідку про академічну різницю**

Після прийняття позитивного рішення про переведення необхідно надіслати оригінали документів засобами поштового зв’язку або подати особисто у деканат відповідного факультету до 25 лютого 2021 року.

**Довідку про академічну різницю Приймальна комісія отримує від факультету після подання студентом заяви.