16 лютого 2024 року на кафедрі музичного мистецтва відбулося відкрите заняття-лекція з музичної терапії на вчене звання доцента PhD. (кандидата мист.), в.о. доцента Король Оксани Миколаївни для студентів-бакалаврів 3-го курсу КММ, групи КМО-31с.

23.02.2024 | 08:31

На лекції були присутні: канд.. пед. yаук, проф.. Тайнель Е. З., канд. пед.наук, доц. Жигаль З.М., асистенти каф. муз. мист. Гриб О.А., Щвецова М.І., Хохлогорська М. Б.
Тема лекції: “Музика як засіб навчання та розвитку дітей, які зазнають стресу в часі війни“
Під час лекції присутні дізналися про позитивний вплив музики на різні аспекти розвитку дітей у стресових ситуаціях. Обговорення охопило когнітивні, емоційні, соціальні та фізичні аспекти, а також висвітлювало потребу у гнучкості та чутливості з боку музикотерапевта. Учасники лекції активно взяли участь у жвавій дискусії щодо методів психологічної допомоги дітям війни та інших стресових ситуаціях. Важливою частиною лекції було обговорення різних факторів, що впливають на вибір музикотерапевтичних методів та технік, а також надано приклади адаптації цих методів до потреб та особливостей дітей, що переживають стрес. Лекція відбулася на високому професійному рівні, присутні з цікавістю прослухали її та активно долучилися до обговорення.
В ході лекції Король О. М. розглядались наступні питання:
– історичні відомості про застосування музики для терапевтичного впливу на свідомість та підсвідомість людини;
– вплив музики на психо-емоційний, психо-фізіологічний стан людини;
– було проведено експеримент з впливу музики на психомоторику, емоційний стан, температуру тіла людини;
– терапевтичний вплив музики на подолання травм війни та застресованості у дітей, що страждають від воєнних конфліктів;
– різні аспекти цієї проблематики, зокрема, як музика може сприяти зняттю стресу, зниженню тривожності та покращенню емоційного стану дітей;
– розглядалися конкретні приклади застосування музикотерапії у таких ситуаціях, а також рекомендації щодо використання відповідних музичних методів та технік;
— продемонстровано аудіо та відео-фрагменти на підтвердження експерименту та доведення гіпотези;
– розкрито історичні та політичні передумови застосування звукового, вібраційного впливу на свідомість людини;
– подано рекомендації щодо методики проведення уроків музики в загальноосвітніх закладах, зокрема слухання та аналізування музики;
– подано практичні рекомендації щодо слухання музики, котра гармонізує та налагоджує роботу внутрішніх органів тіла людини, згідно досліджень музичних психологів та музичних терапевтів;
– подано список рекомендованої літератури, інтернет-ресурсів для вивчення даної теми.
Лекція відбулася у формі живого спілкування з аудиторією, жвавої та зацікавленої дискусії з приводу певних питань.