Магістерський науковий семінар та академічна доброчесність

Тип: Нормативний

Кафедра: режисури та хореографії

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
93Залік

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
9

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
932КМХ-51мЛуньо П. Є.
КМХ-51мзЛуньо П. Є.

Опис курсу

Курс спрямований на підготовку студентів магістратури до проведення мистецтвознавчого наукового дослідження хореографічного мистецтва. Аналізується методика проведення наукового дослідження танцювальної культури і хореографічного мистецтва. Також напрацьовується технологія написання наукової статті, оформлення та захист магістерської роботи з хореографії.
Мета навчальної дисципліни «Магістерський науковий семінар та академічна доброчесність» полягає у наступному: залучення студентів-магістрантів до здійснення науково-дослідницької діяльності через проведення такого дослідження з урахуванням особливостей хореографічного мистецтва.
Цілі курсу «Магістерський науковий семінар та академічна доброчесність»:
– набуття студентами магістратури узагальнених уявлень про історію європейської науки;
– забезпечити чітке розуміння студентами поняття про наукову діяльність;
– засвоїти понятійно-термінологічний апарат наукової діяльності;
– ознайомити магістрантів з актуальними напрямками наукових досліджень хореографічному мистецтві;
– ознайомити зі станом наукової діяльності в Україні та світі за спеціальністю Хореографія;
– узагальнити теоретичний матеріал і розробити практичні рекомендації щодо застосування результатів наукового дослідження;
– вивчити порядок оформлення наукового дослідження в хореографічному мистецтві;
– сформувати дослідницької компетентності магістрантів, що є однією з актуальних тенденцій у вищій школі різних країн світу
– сформувати навички та вміння теоретичного аналізу, практичної апробації, обробки, оформлення та презентації результатів виконаної дослідницької роботи.
Курс спрямований на підготовку студентів магістратури до проведення мистецтвознавчого наукового дослідження хореографічного мистецтва. Аналізується методика проведення наукового дослідження танцювальної культури і хореографічного мистецтва. Також напрацьовується технологія написання наукової статті, оформлення та захист магістерської роботи з хореографії.
Мета навчальної дисципліни «Магістерський науковий семінар та академічна доброчесність» полягає у наступному: залучення студентів-магістрантів до здійснення науково-дослідницької діяльності через проведення такого дослідження з урахуванням особливостей хореографічного мистецтва.
Цілі курсу «Магістерський науковий семінар та академічна доброчесність»:
– набуття студентами магістратури узагальнених уявлень про історію європейської науки;
– забезпечити чітке розуміння студентами поняття про наукову діяльність;
– засвоїти понятійно-термінологічний апарат наукової діяльності;
– ознайомити магістрантів з актуальними напрямками наукових досліджень хореографічному мистецтві;
– ознайомити зі станом наукової діяльності в Україні та світі за спеціальністю Хореографія;
– узагальнити теоретичний матеріал і розробити практичні рекомендації щодо застосування результатів наукового дослідження;
– вивчити порядок оформлення наукового дослідження в хореографічному мистецтві;
– сформувати дослідницької компетентності магістрантів, що є однією з актуальних тенденцій у вищій школі різних країн світу
– сформувати навички та вміння теоретичного аналізу, практичної апробації, обробки, оформлення та презентації результатів виконаної дослідницької роботи.

Рекомендована література

Основна література

  1. Дотримання академічної доброчесності учасниками освітнього процесу як вияв наукової культури у ЛНУ імені Івана Франка лек. доц. Луньо П., ас. Маркевич С. Посилання на відео https://youtu.be/gV12ogQizT4?si=zD9OJTXk15pcUS7Z
  2. Семінар практикум «Академічна доброчесність вияв культури студента» лек. доц. Плахотнюк О. Посилання на відео https://youtu.be/X05Een8xT7Y
  3. Авторське право для бібліотекарів : підручник / [Пер. з англ. О. Васильєва]. К. : ТОВ ІММ «ФРАКСІМ», 2015 .196 с.
  4. Академічна чесність як основа сталого розвитку університету / Міжнарод. благод. Фонд «Міжнарод. фонд досліджень освітньої політики»; за заг. ред. Т. Фінікова, А. Артюхова. К. : Таксон, 2016. 234 с.
  5. Білуха М.Т. Магістерський науковий семінар: підручник. К.: АБУ, 2002. 480 с.
  6. Бралатан В. Професійна етика: навч. посіб. / В. Бралатан, Л. Гуцаленко, Н. Здирко.К. : Центр учбової літератури, 2011. 252 с.
  7. Вачевський М. Основи наукової інформації. Для студентів вузів. Дрогобич, 1995. 309 с.
  8. ЄрінаА. М., Захожай В. Б., Єрін Д. Л. Магістерський науковий семінар: навч. посібн. К.: Центр учбової літератури, 2004. 212 с.
  9. Магістерський науковий семінар : навч. посібн. / В. П. Волков, М. А. Подригало, О. П. Кравченко та ін. ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т та ін. Луганськ : СНУ, 2009. 351 с.
  10. Пілюшенко В.Л., Шкрабак І.В., Славенко Е.І. Наукове дослідження: організація, методологія, інформаційне забезпечення: навч. посібн. К.: Лібра, 2004. 344 с.
  • Плагіат у студентських роботах : методи виявлення та запобігання : метод. посіб. / за ред. Н. В. Стукало.Дніпропетровськ : ДНУ імені Олеся Гончара, 2013. 44 с.
  1. Стеченко Д. М. Магістерський науковий семінар : підручник / Д. М. Стеченко, О. С. Чмир. -ге вид., переробл. і допов. К. : Знання, 2007. 317 с.
  2. Шейко В.М., Кушнаренко Н.М. Організація та методика науково-дослідницької діяльності: підручник. 2-ге вид., перероб. і доп. К.: Знання-Прес, 2002. 295 с.
  3. Юринець В. Є. Магістерський науковий семінар : навч. посібн. / В. Є. Юринець; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. Львів : ЛНУ, 2011. 179 с.
  • Ястремська О. Інтелектуальна власність : навч. посіб. / О. Ястремська.Харків : Вид. ХНЕУ, 2013.124 с.

Допоміжна література

  • Бойченко М. Гідність, цілісність і успішність : академічні та громадянські чесноти / М. Бойченко // Філософська думка. К., 2014. № 5. С. 110-122.
  • Бойченко Н. Етичні аспекти університетських цінностей / Н. Бойченко // Софія. Гуманітарно-релігієзнавчий вісник.К. : Вид.-полігр. центр «Київський університет», 2014.№ 1 (1). С. 37-43.
  1. Гомілко О. Суспільство знань як виклик раціональності // Філософія освіти. 2015. № 1. С. 26–38.
  • Гончаренко С. Етичний кодекс ученого / С. Гончаренко ; Ін-т педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтавський національний педагогічний ун-т імені В. Г. Короленка // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр.Київ-Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2011. Вип. 1. С. 25-34.
  1. Дубас О. П. Інформаційний розвиток сучасної України у світовому контексті. К.: Генеза, 2004. 208 с.
  • Дубров Ю. О. Наука як система, що саморегулюється / Вісник НАНУ. 2000. № 2. С. 16-22.
  • Ковальова А. Проблеми академічного плагіату та авторського права у цифровому просторі України / А. Ковальова // Спеціальні історичні дисципліни : питання теорії та методики : зб. наук. пр. К., 2013. Ч. 21 : Електронні інформаційні ресурси. С. 61-71.
  • Кульчицька О. Академія як простір свободи / О. Кульчицька, М. Дойчик // Проблеми розвитку науки та освіти : теорія і практика : матер. міжнар. наук. -практ. конф. «Проблеми розвитку науки та освіти : теорія і практика» (м. Київ, 29-30 квітня 2016 р.) / ГО «Інститут освітньої та молодіжної політики» ; Наук.-навч. центр прикладної інформатики НАН України. К. : ГО «ІОМП», 2016. С. 12-17.
  1. Мей К. Інформаційне суспільство. Скептичний погляд : Пер. з англ. К.: «К.І.С.», 2004. 220 с.
  • Наука і молодь в Україні ХХІ століття / [Ю. Мосенкіс, М. Болобан, П. Грабовий та ін.]. К. ; Умань : ПП Жовтий, 2010. С. 150-202.
  • Про наукову і науково-технічну діяльність: Закон України від 13.12.1991 року, № ХІІ, з доповненнями № 1377-ІУ (1377-15) від 11.12.2003 р.
  • Ракитов А. Наука XXI століття: глобальні трансформаціїі перспектива // Наук. світ. 2002. № 5. С. 2-6.
  • Хоружий Г. Академічна культура: цінності та принципи вищої освіти / Г. Хоружий.Тернопіль : Навчальна книга Богдан, 2012. 320 с.

Інформаційні ресурси

Матеріали

Силабус: Магістерський науковий семінар та академічна доброчесність

Завантажити силабус