Кінокритика

Тип: Нормативний

Кафедра: театрознавства та акторської майстерності

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
84Залік

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
814Бондаренко А. В.КМТ-41

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
814КМТ-41Бондаренко А. В.

Опис курсу

Курс розроблено для опанування студентами знань та навиків, що стосуються драматургічної праці у сучасному європейському театрі. У програмі курсу — знайомство із місцем драматурга у виробничій театральній системі європейських країн, основними сферами його обов’язків та обшаром творчої відповідальності, із існуючими підходами до інтерпретаційної праці з текстами, з головними концепціями у цій царині.

Метою вивчення дисципліни «Кінокритика» є знайомство із засадами критичного аналізу кінофільмів, із навиками продукування кінокритичних текстів.

Завданнями курсу є:

  1. Ознайомитися із поняттям кінокритики, із основними елементами кінотвору, із головними теоретичними підходами до розуміння феномену кінематографу
  2. Оволодіти засобами, методами, навиками кінокритики

Рекомендована література

  1. Ролан Барт “Camera lucida. Нотування фотографії”, (переклад та наук. редакція: Олена Червоник), RED ZET Editions, 2022, 176 с.
  2. Гринишина І. І. Інтертекстуальність та її роль в аналізі літературного твору. // Філологічні науки. Літературознавство. 12, 2012, с. 31-35
  3. Мітров Ігор, Інтертекстуальність у кінематографі: як це працює
  4. Awake in the dark. An anthology of American film criticism, (edited by Denby, David), New York: Vintage Books, 1977, 422 c.
  5. Beller, J., The Cinematic Mode of Production: Attention Economy and the Society of the Spectacle. Dartmouth College Press, 2006, 358 с.
  6. Buckland Warren, Film Studies: An Introduction,  Teach Yourself, 2015, 238 c.
  7. Bywater, Tim, Sobchack, Thomas, An introduction to film criticism. Major critical approaches,  New York, Longman, 1989, 260 c.
  8. Debord Guy, Society of the Spectacle, Aldgate Press, 2005, 120 c.
  9. Film Criticism in the Digital Age, (edited by: Mattias Frey, Cecilia Sayad),  Rutgers University Press, 2015, 284 c.
  10. Hollinger, Karen, Feminist film studies. Routledge, 2012, 321 с.
  11. McWhirter Andrew. Film Criticism and Digital Cultures: Journalism, Social Media and the Democratisation of Opinion, I.B.Tauris, 2016, 274 c.
  12. Metz, Walter. Engaging film criticism. Film history and contemporary, New York: P. Lang, 2004, 252 c.
  13. Rónán McDonald, A triumph of banality