Іноземна мова
Тип: Нормативний
Кафедра: театрознавства та акторської майстерності
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
1 | 3 | Немає |
2 | 3 | Залік |
3 | 3 | Немає |
4 | 4 | Іспит |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
1 | 64 | КМА-11 | |
КМТ-11 | |||
КМБ - 11 | |||
КМД-11 | |||
КММ-11 | |||
КМО-11 | |||
2 | 64 | КМА-11 | |
КМБ - 11 | |||
КМТ-11 | |||
КМД-11 | |||
КММ-11 | |||
КМО-11 | |||
3 | 64 | КМА-21 | |
КМТ-21 | |||
КМД-21 | |||
КММ-21 | |||
КМО-21 | |||
КМБ-21 | |||
КМЛ-21 | |||
4 | 64 | КМА-21 | |
КМТ-21 | |||
КМЛ-21 | |||
КМД-21 | |||
КММ-21 | |||
КМБ-21 | |||
КМО-21 |
Опис курсу
Мета: Розвинути як мовну, так і мовленнєву компетенцію студента на основі побутової тематики (типових повсякденних ситуацій), так і країнознавчих (суспільно-політичних, економічних та тем стосовно культурного життя країни, мову якої вивчають).
Розвинути у студентів уміння практично використовувати реальну “живу” мову, що вимагає від них співвіднесення мовних одиниць з їхніми комунікативними функціями, тобто здатності адекватно використовувати мову у різних соціально-детермінованих ситуаціях спілкування.
Поглибити знання з фонетичної компетенції студентів, що включає в себе вступний фонетично-корективний курс, де студенти засвоюють особливості французької вокалічної і консонантної систем, шліфують артикуляцію французьких звуків, вивчають і реалізують правила словесного і логічного наголосу, інтонаційне оформлення різнотипних французьких простих і складних речень, виконують фонетичні лабораторні роботи, спрямовані на розвиток і вдосконалення французької нормативної вимови, аудитивних умінь, читання і правильного письма.
Завдання: Сформувати мовленнєву компетенцію студентів на основі розвитку чотирьох головних видів комунікативних умінь: уміння говорити та сприймати мову на слух, читання, письма.