Аналіз шкільного репертуару

Тип: Нормативний

Кафедра: музичного мистецтва

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
43Залік

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
416Кушніренко О. А.КМО-21

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
416КМО-21Кушніренко О. А.

Опис курсу

Метою вивчення нормативної дисципліни «Аналіз шкільного
репертуару» поглиблення фахових компетентностей студентів, що
складає симбіоз музично-естетичного виховання, теоретичнопрактичних знань специфічної концертмейстерської підготовки
майбутнього фахівця музичного мистецтва. Викладання курсу
передбачає оволодіння майбутніми вчителями вміннями та навичками,
які необхідні в практичній діяльності вчителя як безпосередньо на уроці
музики, так і в умовах позакласної роботи.

Рекомендована література

Основна література:

  1. Буркало С. Основи акомпанементу. Мукачево: МДУ, 2016. 53 с.
  2. Васильєва Л.Л. Досвід впровадження дистанційного навчання у фахову
    підготовку майбутнього вчителя музичного мистецтва. Педагогічні
    науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2017, № 7 (71). С. 48–58.
  3. Пляченко Т. Науково-педагогічні засади формування
    концертмейстерської компетентності майбутнього вчителя музичного
    мистецтва //Наукові записки /Ред. кол.: В. В. Радул, В. А. Кушнір та ін.
    Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. Випуск 139. Серія:
    Педагогічні науки. 328 с.
  4. Растригіна А. Фахова підготовка майбутнього педагога-музиканта за
    моделлю liberal arts and sciences //Наукові записки / Ред. кол.: В. В.
    Радул, В. А. Кушнір та ін. Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка,
    2015. Випуск 139. Серія: Педагогічні науки. 328 с.
  5. Рудницька О. Вчись цінувати прекрасне. Естетична оцінка в музичнопедагогічній практиці. Київ: Музична Україна, 1983. 111 с.
    Додаткова література:
  6. Черкасов В. Професійно-педагогічна підготовка майбутніх педагогівмузикантів у вищих навчальних закладах мистецького спрямування // Наукові записки /Ред. кол.: В. В. Радул, В. А. Кушнір та ін. Кіровоград:
    РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. Випуск 139. Серія: Педагогічні
    науки 328 с.
  7. Чернявська М. С. Деякі особливості актуалізації виконавського
    інтонування фортепіанної фактури // Проблеми взаємодії мистецтва,
    педагогіки та теорії і практики освіти [ред.-упоряд. І. Ю. Сухленко, М.
    С. Чернявська]. Харків: ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2015. Вип. 44.
    С. 128–140.
  8. Юцевич Ю. Є. Музика : словник-довідник. Тернопіль : Навчальна книга
    – Богдан, 2003. 352 с.
  9. Ярошевська Л. В. Методика диригентсько-хорової підготовки
    майбутнього вчителя музики на основі традицій Одеської хорової
    школи: дисертація на здобуття наукового ступеня канд. пед. наук.. Київ,
    2017. 195 с.
  10. Салдан С. Музична евритмія Рудольфа Штайнера : до історії
    виникнення. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку.
    Мистецтвознавство. 2018. Вип. 28. С. 120-125.
    Інтернет-джерела.
  11. http://8ref.com/7/referat_79588.html
  12. http://nbuv.gov.ua/UJRN/gumc_2008_1_19
  13. https://studfile.net/preview/5437159/page:39/
  14. http://nbuv.gov.ua/UJRN/gumc_2008_1_19
  15. https://journals.indexcopernicus.com/api/file/viewByFileId/672411.pdf

Силабус:

Завантажити силабус