Аналіз шкільного репертуару
Тип: Нормативний
Кафедра: музичного мистецтва
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
4 | 3 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
4 | 16 | Кушніренко О. А. | КМО-21 |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
4 | 16 | КМО-21 | Кушніренко О. А. |
Опис курсу
Метою вивчення нормативної дисципліни «Аналіз шкільного
репертуару» поглиблення фахових компетентностей студентів, що
складає симбіоз музично-естетичного виховання, теоретичнопрактичних знань специфічної концертмейстерської підготовки
майбутнього фахівця музичного мистецтва. Викладання курсу
передбачає оволодіння майбутніми вчителями вміннями та навичками,
які необхідні в практичній діяльності вчителя як безпосередньо на уроці
музики, так і в умовах позакласної роботи.
Рекомендована література
Основна література:
- Буркало С. Основи акомпанементу. Мукачево: МДУ, 2016. 53 с.
- Васильєва Л.Л. Досвід впровадження дистанційного навчання у фахову
підготовку майбутнього вчителя музичного мистецтва. Педагогічні
науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2017, № 7 (71). С. 48–58. - Пляченко Т. Науково-педагогічні засади формування
концертмейстерської компетентності майбутнього вчителя музичного
мистецтва //Наукові записки /Ред. кол.: В. В. Радул, В. А. Кушнір та ін.
Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. Випуск 139. Серія:
Педагогічні науки. 328 с. - Растригіна А. Фахова підготовка майбутнього педагога-музиканта за
моделлю liberal arts and sciences //Наукові записки / Ред. кол.: В. В.
Радул, В. А. Кушнір та ін. Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка,
2015. Випуск 139. Серія: Педагогічні науки. 328 с. - Рудницька О. Вчись цінувати прекрасне. Естетична оцінка в музичнопедагогічній практиці. Київ: Музична Україна, 1983. 111 с.
Додаткова література: - Черкасов В. Професійно-педагогічна підготовка майбутніх педагогівмузикантів у вищих навчальних закладах мистецького спрямування // Наукові записки /Ред. кол.: В. В. Радул, В. А. Кушнір та ін. Кіровоград:
РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. Випуск 139. Серія: Педагогічні
науки 328 с. - Чернявська М. С. Деякі особливості актуалізації виконавського
інтонування фортепіанної фактури // Проблеми взаємодії мистецтва,
педагогіки та теорії і практики освіти [ред.-упоряд. І. Ю. Сухленко, М.
С. Чернявська]. Харків: ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2015. Вип. 44.
С. 128–140. - Юцевич Ю. Є. Музика : словник-довідник. Тернопіль : Навчальна книга
– Богдан, 2003. 352 с. - Ярошевська Л. В. Методика диригентсько-хорової підготовки
майбутнього вчителя музики на основі традицій Одеської хорової
школи: дисертація на здобуття наукового ступеня канд. пед. наук.. Київ,
2017. 195 с. - Салдан С. Музична евритмія Рудольфа Штайнера : до історії
виникнення. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку.
Мистецтвознавство. 2018. Вип. 28. С. 120-125.
Інтернет-джерела. - http://8ref.com/7/referat_79588.html
- http://nbuv.gov.ua/UJRN/gumc_2008_1_19
- https://studfile.net/preview/5437159/page:39/
- http://nbuv.gov.ua/UJRN/gumc_2008_1_19
- https://journals.indexcopernicus.com/api/file/viewByFileId/672411.pdf