Музична педагогіка

Тип: Нормативний

Кафедра: музичного мистецтва

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
24Іспит

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
232Жигаль З. М.КМО-11

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
216КМО-11Жигаль З. М.

Опис курсу

Курс розроблено таким чином, щоб надати учасникам необхідні
знання, обов’язкові для того, щоб вміти творчо мислити, самостійно поповнювати свої знання, орієнтуватись у бурхливому потоці наукової інформації.. Тому у курсі представлено як огляд концепцій видів досліджень, так і процесів та інструментів, які потрібні для підвищення рівня наукової підготовки в галузі професійної педагогічної діяльності.

Метою вивчення вибіркової дисципліни «Музична педагогіка» є сформувати навички музично-педагогічної діяльності, сприяти збагаченню музично-педагогічного досвіду майбутніх фахівців, поглибити знання з музичної педагогіки і психології, інноваційних педагогічних технологій, культури педагогічного спілкування.

Після завершення цього курсу студент буде :
Знати:
– зміст і функції мистецької освіти;
– різновиди технологій музичного навчання (особистісно орієнтовані технології навчання,інтерактивні технології, мультимедія);
– основні питання музичної освіти і виховання в загальноосвітній школі
– характеристику музичних здібностей школярів (психологічні та фізіологічні особливості).
Вміти:
– розвивати музичні здібності школярів.
– аналізувати педагогічний досвід;
– грамотно використовувати інноваційні методи музичного навчання та виховання.
– володіти теоретичними основами музичної педагогіки.

 

Рекомендована література

1. Губернський Л., Андрущенко В., Михальченко А. Культура. Ідеологія. Особистість. – К.: Знання України, 2002. – 358 с.
2. Естетика: Підручник / За заг. ред. Л.Т. Левчук. – К., 1997.
3. Карпенчук С.Г. Теорія і методика виховання: Навч. Посібник. – К., 1997.
4. Лещенко М.П. Зарубіжні технології підготовки учителів до естетичного виховання. – К., 1996.
5. Лозниця В.С. Психологія і педагогіка: основні положення. Навч. посібник для самостійного вивчення дисципліни. – К., 1999.
6. Мистецтво у розвитку особистості: Монографія. – Чернівці: Зелена Буковина, 2006. – 224 с.
7. Мистецька освіта в контексті Європейської інтеграції. Теоретичні та методичні засади розвитку / Тези міжнародної науково-практичної конференції (30 червня – 2 липня). – Київ –2 Суми: СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2004. –400 с.
8. Олексюк О.М. Музична педагогіка: Навчальний посібник. – К.: КНУКіМ, 2006. – 188 с.
9. Олексюк О.М. Ткач М.М. Педагогіка духовного потенціалу особистості: сфера музичного мистецтва: Навч. посіб. – К.: Знання України, 2004. – 264 с.
10. Падалка Г.М. Педагогіка мистецтва: (теорія і методика викладання мист. дисциплін) : [монографія]/ Г. М. Падалка ; голов. ред. К. А. Романова; М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова – К. : Освіта України, 2008Основи викладання мистецьких дисциплін / Ред. О.П. Рудницька. – К., 1998.
11. Рудницька О.П. Музика і культура особистості: проблеми сучасної педагогічної освіти. – К., 1998.
12. Рудницька О.П. Педагогіка: загальна та мистецька. – Навч. Посібник. – К., 2002.
13. Смірнова Т. Музична педагогіка і психологія вищої школи: навч. посіб. Харків: Лідер, 2021. 180 с.
14. Стельмахович М.Г. Українська народна педагогіка. – К., 1997.
15. Ушинський К.Д. Людина як предмет виховання: Спроба педагогічної антропології // Вибр. пед. твори. – К., 1983. – Т.1. – 326 с.
16. Шульгіна В.Д. Українська музична педагогіка: Підручник для студентів вищих навчальних закладів. – К.: ДАКККіМ, 2008. – 263 с.

Навчальна програма

Завантажити навчальну програму

Силабус:

Завантажити силабус