Магістерський семінар

Тип: Нормативний

Кафедра: соціокультурного менеджменту

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
103Залік

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
1032КМД-1мпрофесор Гнаткович О. Д.

Опис курсу

Інформація про курс

Курс розроблено таким чином, щоб студент засвоїв спеціальні професійні знання з методики наукової роботи у сфері соціокультурної діяльності, ознайомився з особливості фахової поведінки в академічних інституціях та умів професійно себе поводити у науково-дослідному та педагогічному колективі, постійно підвищуючи свою наукову компетентність та викладацьку майстерність.

Очікувані результати навчання

Відповідно до Освітньо-професійної програми 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності» другого (магістерського) рівня вищої освіти у результаті вивчення навчальної дисципліни «Магістерський семінар» студент повинен набути компетентності:

ЗК03. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).

ЗК07. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.

ФК01. Здатність визначати напрями досліджень для розвитку соціокультурної діяльності.

ФК03. Здатність до планування, обґрунтування та обговорення результатів проведеного дослідження.

ФК06. Здатність швидко адаптуватися до викликів часу, до специфічних умов і напрямів професійної діяльності.

ФК11. Здатність розробляти ефективні системи маркетингу соціокультурних продуктів та послуг (просування проєктів, програм, акцій, івентів тощо).

ФК15. Здатність до впровадження до соціокультурної сфери інноваційних, художньо-творчих, креативних, інформаційних технологій та проєктів.

Програмними результатами навчання на курсі є:

ПРН02. Використовувати на практиці фаховий науково-термінологічний апарат, вміти представляти підсумки виконаної роботи.

ПРН03. Вміти збирати та інтегрувати докази власної дослідницької позиції, обґрунтовувати результати соціокультурних практик, презентувати і відстоювати власну думку щодо результатів досліджень та інновацій.

ПРН04. Здійснювати власну наукову та професійну діяльність з дотриманням вимог чинного законодавства.

ПРН06. Аналізувати та оцінювати ризики, приймати ефективні рішення з питань соціокультурної діяльності.

ПРН13. Вміти аналітично мислити при вирішення професійних питань та проблем у соціокультурній сфері.

ПРН14. Знати європейські та світові моделі соціокультурного менеджменту та культурної політики та вміти адаптувати їх до українських реалій.

В результаті вивчення даного курсу студент повинен:

  • знати: сучасні наукові завдання, тенденції, шляхи і перспективи розвитку науки, володіти загальним багажем знань науково-методологічного спрямування, орієнтуватися в основних методологічних підходах і методах наукових досліджень як в галузі обраної ним спеціальності, так і в загальнонауковому плані;
  • вміти: підготувати до захисту у екзаменаційній комісії кваліфікаційної магістерської роботи.

Ключові слова

Мета, завдання, об’єкт та предмет дослідження, актуальність дослідження, етапи та структура наукового дослідження, наукова інформація, методи наукового дослідження (аналіз, синтез, узагальнення тощо), методи написання наукового тексту, бібліографія, бібліотека, плагіат, система «Антиплагіат», презентація, доповідь.

Теми

Тема 1. Методологія та методика сучасного наукового дослідження соціокультурної сфери.

Тема 2. Вибір, формулювання та обґрунтування теми наукового дослідження студента.

Тема 3. Загальна структура та обсяги студентської наукової роботи.

Тема 4. Основні елементи вступу кваліфікаційної роботи (актуальність, новизна, мета, завдання об’єкт та предмет дослідження).

Тема 5. Обґрунтування наукової новизни, пошук та аналіз попередніх тематичних досліджень у студентській науковій роботі.

Тема 6. Підготовка теоретичної частини кваліфікаційної роботи, огляд бібліографії за темою дослідження.

Тема 7. Робота з бібліографією: монографії та періодичні фахові видання, інтернет-джерела.

Тема 8 . Вимоги до історіографії та методи її систематизації та опису.

Тема 9. Підготовка та написання аналітичної частини кваліфікаційної роботи, збір інформації та опрацювання статистичних джерел.

Тема 10. Робота над проблемно-рекомендаційною частиною студентського наукового дослідження.

Тема 11. Підготовка висновків дослідження та вимоги до оформлення кваліфікаційної роботи.

Тема 12. Плагіат та питання доброчесності у академічному середовищі.

Тема 13. Участь у студентських наукових конференціях: підготовка, написання та оформлення тез наукової доповіді.

Тема 14. Підготовка, написання та оформлення наукових статей студентів.

Тема 15. Представлення результатів аналізу соціокультурних проблем для фахової та не фахової аудиторії.

Тема 16. Презентація та обговорення результатів студентського наукового дослідження.

Детальніше у Силабусі курсу «Магістерський семінар»

Рекомендована література

  1. Бірта Г. О. Методологія і організація наукових досліджень : навч. посібн.– К. : «Центр учбової літератури», 2014. – 142 с.
  2. Бочелюк В.Й. Методика та організація наукових досліджень із психології : навч. посіб, 2008. – 360 с.
  3. Гончаренко С. Педагогічні дослідження. Методологічні поради молодим науковцям Вінниця, 2008. – 278 с.
  4. Ковальчук В. В. Основи наукових досліджень : навчальний посіб. К. 2005. – 240 с.
  5. Основи наукових досліджень : навч. посіб. – К. : 2011. – 144 с.
  6. Крушельницька О.В. Метологія і організація наукових досліджень – К. : 2006. – 206 с.
  7. Основи методології та організації наукових досліджень: навч. посіб. для студентів, курсантів, аспірантів і ад’юнтів. К., 2010. – 352 с.
  8. П’ятницька-Позднякова І. С. Основи наукових досліджень у вищій школі : навч. посібник. – К. : [б.в.], 2003. – 116 с.
  9. Сергієнко Л. П. Основи наукових досліджень у психології : кваліфікаційні та дипломні роботи [навчальний посібник]. – К. :», 2009. – 240 с.
  10. Сидоренко В. К. Основи наукових досліджень.– К. :, 2000. – 259 с.
  11. Соловйов С.М. Основи наукових досліджень : навчальний посібник . – К. : Центр учбової 2007. – 176 с.
  12. Стеченко Д.М. Методологія наукових досліджень : підручник К. : Знання, 2007. – 317 с.
  13. Тверезовська Н.Т. Методологія педагогічного дослідження : навч. посібн.– К. 2013. – 440с.
  14. Філіпенко А.С. Основи наукових досліджень. Конспект лекцій .2004. – 208 с.
  15. Цехмістрова Г.С. Основи наукових досліджень. Київ, 2004. – 240 с.

Матеріали

Стандарт правильного бібліографічного оформлення літератури

Силабус: "Магістерський семінар"

Завантажити силабус